Nick:
Hasło:
ARTYKUŁ
Wywiad z główną projektantką Cities in Motion!
Dodano: 21:07 5 kwietnia 2011
Jaka była twoja rola w procesie tworzenia Cities in Motion? Teraz, momencie wywiadu nosisz miano głównego projektanta, jednakże mając na uwadze już wspomniane Wasze wszechstronne uzdolnienie chciałbym zapytać, jak to wszystko działało?
Zaczęłam pracować dla Colossal Order około rok temu, także nie byłam członkiem zespołu od początku, jednakże jesteśmy zgranym zespołem i już wcześniej starałam się pomóc w pracach. Moja późniejsza praca była oparta na już gotowym projekcie i koncentrowała się na trybie kampanii, której doprowadzenie do satysfakcjonującej postaci okazało się dosyć trudne. Poza tym, zajmowałam się oprawą graficzną, napisałam cały tekst obecny w grze, jak i pomogłam w projektowaniu poziomów.

Mając na uwadze liczebność waszej ekipy jak i krótki czas, w którym przygotowaliście grę, Cities in Motion to naprawdę imponujący debiut. Powiedz, co było dla Was większym priorytetem – gorączkowe próby dotrzymania wyznaczonych terminów, czy też jednak skupialiście się na jakości i premierę odkładaliście na chwilę, kiedy sami będziecie zadowoleni z finalnego produktu?
Mieliśmy naprawdę napięty harmonogram, jednak Paradox był pełen podziwu dla sposobu, w jakim zarządzaliśmy czasem. Ze względu na ograniczony czas w trakcie pracy musieliśmy porzucić kilka idei, jednakże myślę, że dokonaliśmy właściwych wyborów i skupiliśmy uwagę na tym, co naprawdę istotne.
W „Dzienniku Developera” wspominałaś o wpływie poprzednich gier z gatunku tycoonów na waszą produkcję. W tym momencie przychodzą mi do głowy takie klasyki jak Transport Giant i Traffic Giant autorstwa JoWood, ale także niektóre gry skupiające się na stricte zarządzaniu miastem poruszały kwestię transportu. (Sim City 4 i Cities XL) Jak te trendy wpłynęły na CiM?
Chcieliśmy zapożyczyć najlepsze rozwiązania ze starych tycoonów, na przykład dobrze zaprojektowany i zbalansowany system oraz przyjemność budowania sieci i obserwowania, jak kwitnąco się rozwija. Zdecydowaliśmy się skupić na rozwoju jednego konkretnego miasta w czasie, by podkreślić znaczenie jednostek. To sprawiło, że gra była łatwiejsza do zrobienia, jednak czuliśmy, że „mali” ludzie, mający unikalne imiona, domy i zajęcia są wartym uwagi i skupienia elementem.

Gracze na forach internetowych stale pytają „czy to coś jak Sim City?” ponieważ tytuł gry jest nieco mylący.
To może nieco graczy dezorientować, jednakże uważam obserwowanie tętniącego życiem miasta za jedno z bardziej fascynujących zajęć podczas zabawy z grami, w których naszym zadaniem jest budowanie metropolii. Cities in Motion nie mogło tego elementu zabraknąć, więc myślę, że i fanom tego gatunku mamy coś do zaoferowania.

Zaloguj się lub zarejestruj by dodać swój komentarz!

Komentarze (3):
Gabrielle napisał o 15:43 3 maja 2011
Wspaniały wywiad bardzo odpowiednie pytania interesujące wielu graczy i oczywiście dobre zapowiedzi na temat rozbudowy gry! Piątka z Plusem. Dziękujemy Zespołowi tej strony. Gabi
bubaruba napisał o 15:50 15 czerwca 2011
A gdzie kolejne artykuły? Te troszkę się zestarzały.
Emir napisał o 18:00 30 stycznia 2012
Bardzo fajny wywiad :)
NEWSY
Premiera CSL już 10 marca
Premiera gry już niespełna za 2 tygodnie. Do wyboru są dwie edycje: standardowa lub delux.
Cities: Skylines zapowiedziane
W dniu wczorajszym na targach Gamescom 2014 Paradox Interactive ujawnił nową produkcję Cities: Skylines.
15 sierpnia
Cities In Motion 2: European Vehicle Pack DLC
Po długim czasie oczekiwania doczekaliśmy sie kolejnego DLC. Tym razem będzie to 5 pojazdów europejski w skłąd których wchodzą 2 autobusy, tramwaj i 2 składy metra.
Players Choice Vehicle Pack - premiera 17.06.2014
Players Choice Vehicle Pack to DLC do Cities In Motion 2, zawierające pięć nowych środków transportu, wybranych przez graczy drogą głosowania. Rozszerzenie zawiera: tramwaj Tatra 4m, pociąg metra Capi
12 czerwca
Premiera DLC Cities in Motion 2: European Cities. Przecena na CIM1 & CIM2 wraz z dodatkami
Dziś debiutuje nowe rozszerzenie do Cities in Motion 2 zatytułowane European Cities. Z tej okazji przeceniamy \\\"jedynkę\\\" i \\\"dwójkę\\\" oraz wybrane DLC ? wszystkie gry objęte ofertą są dostępn
ARTYKUŁY
e-SimCity.pl - polski fansite serii Sim City! EuroTruck-SIM.pl - polski fansite Euro Truck Simulator 2
SONDA
Czy kupiłeś/kupisz drugą część Cities in Motion?
Tak, kupiłem/kupię od razu w chwili premiery 45%
Tak, planuję niebawem kupić 17%
Kupię, gdy nieco stanieje 15%
Nie zamierzam, ukradłem piracką wersję 10%
W ogóle nie zamierzam grać w CiM2 12%
Łącznie głosów 209
Zaloguj się lub zarejestruj, by oddać głos
© 2011-2012 Cities-in-Motion.pl gfx by LESZ3u