Nick:
Hasło:
NEWS
CiM 2 Dzienik dewelopera #9 - Cykl dnia i nocy
Dodano: 16:15 16 marca 2013
Tryb dnia i nocy był jednym z pierwszych funkcji, które chcieliśmy umieścić w CiM 2. Jest to świetny sposób, aby pokazać życie miasta w grze, a to pozwoliło zaplanować rozkład jazdy i godziny szczytu. Mieszkańcy miasta oraz gracz ma teraz czas na działanie i odpoczynek, ale zmiana w zachowaniu obywateli daje wiele możliwości tworzenia ciekawych zadań. Dodanie "warstw" na mapie: daje teraz większe możliwości, zamiast obejmować cały obszar komunikacją miejską, będziemy musieli monitorować i dostosowywać swoje trasy w zależności od pory dnia. Dla wydajniejszego systemu, możesz dostosowywać rozkład jazdy dla każdej pory dnia, aby upewnić się czy wysłane zostały optymalne pojazdy na daną linie (ilość i pojemność pojazdów).


Graficznie, cykl dnia i nocy, jest bardzo imponujący, można zobaczyć, jak pierwsze blade promienie słoneczne rano, w południe słońce i cienie na budynkach w miarę upływu czasu. Wieczorem niebo zmieni kolor na różowy i ostatecznie ciemnieje do głębokiego błękitu, a na nim gwiazdy. W oknach świeci się światło (jeśli mieszkańcy są w domu, w przeciwnym razie okna są ciemne), pojazdy również posiadają oświetlenie. Latarnie oświetlają ulice miasta dając w ten sposób komfort obywatelom.


Typowy dzień dla pracowników (biznesmeni) to rozpoczęcie pracy od około ósmej rano (z wykorzystaniem transportu miejskiego, jeśli jest dostępna i niedroga, oczywiście), wychodząc z pracy o piątej i wracając do domu po drodze zajadą do sklepu spożywczego. W godzinach wieczornych mogą wybrać się na posiłek w restauracji lub obejrzeć film w kinie. Dla studentów dzień wygląda inaczej, na uniwersytet nie chodzą codziennie, jeśli idą to od 9 do południa. Po zajęciach uczniowie mogą wybrać się do centrum miasta, aby usiąść w kawiarni z przyjaciółmi lub po prostu pójdą do domu uczyć się i odrobić pracę domową. Generalnie studenci się poruszają się więcej i chcą się dobrze bawić, a więc mogą być postrzegane podróże do miejsc wypoczynku, często.


Cykl dnia i nocy jest dużą aktualizacją dla Cities in motion i sprawia, że gra jest bardziej wymagająca i ciekawa. W mieście są duże zmiany graficzne i sprawiają iż gra wygląda ciekawiej. Różne codzienne czynności i tabele różnych grup dodają głębię i wyzwania. Ogólnie rzecz biorąc, można po prostu usiąść i obejrzeć spektakularny zachód słońca nad miastem tętniącym życiem - zawsze jest miło!

Zaloguj się lub zarejestruj by dodać swój komentarz!

Komentarze (0):
NEWSY
Premiera CSL już 10 marca
Premiera gry już niespełna za 2 tygodnie. Do wyboru są dwie edycje: standardowa lub delux.
Cities: Skylines zapowiedziane
W dniu wczorajszym na targach Gamescom 2014 Paradox Interactive ujawnił nową produkcję Cities: Skylines.
15 sierpnia
Cities In Motion 2: European Vehicle Pack DLC
Po długim czasie oczekiwania doczekaliśmy sie kolejnego DLC. Tym razem będzie to 5 pojazdów europejski w skłąd których wchodzą 2 autobusy, tramwaj i 2 składy metra.
Players Choice Vehicle Pack - premiera 17.06.2014
Players Choice Vehicle Pack to DLC do Cities In Motion 2, zawierające pięć nowych środków transportu, wybranych przez graczy drogą głosowania. Rozszerzenie zawiera: tramwaj Tatra 4m, pociąg metra Capi
12 czerwca
Premiera DLC Cities in Motion 2: European Cities. Przecena na CIM1 & CIM2 wraz z dodatkami
Dziś debiutuje nowe rozszerzenie do Cities in Motion 2 zatytułowane European Cities. Z tej okazji przeceniamy \\\"jedynkę\\\" i \\\"dwójkę\\\" oraz wybrane DLC ? wszystkie gry objęte ofertą są dostępn
ARTYKUŁY
e-SimCity.pl - polski fansite serii Sim City! EuroTruck-SIM.pl - polski fansite Euro Truck Simulator 2
SONDA
Czy kupiłeś/kupisz drugą część Cities in Motion?
Tak, kupiłem/kupię od razu w chwili premiery 45%
Tak, planuję niebawem kupić 17%
Kupię, gdy nieco stanieje 15%
Nie zamierzam, ukradłem piracką wersję 10%
W ogóle nie zamierzam grać w CiM2 12%
Łącznie głosów 207
Zaloguj się lub zarejestruj, by oddać głos
© 2011-2012 Cities-in-Motion.pl gfx by LESZ3u