Nick:
Hasło:
NEWS
CiM 2 Dzienik dewelopera #11 - o produkcji Cities in motion 2
Dodano: 10:33 29 marca 2013
Wydanie Cities in Motion 2 odbędzie się za kilka dni, tym razem zdecydowaliśmy się pokazać wam coś specjalnego, a nie tylko kawałek informacji o grze. Przez ostatnie dni w biurze, Colossal Order byliśmy bardzo zajęci ostatnimi poprawkami do gry i wreszcie wypolerowaliśmy ostateczne szczegóły. To była długa droga, aby dostać się do tego etapu, ale teraz jesteśmy bardzo szczęśliwi z prezentacji gry z której możemy być bardzo dumni.

Obecnie Colossal Order składa się ze składu dziesięcioosobowego. Stworzenie takiej gry na PC jest dla nas wielkim wyczynem, ale ponieważ wszyscy jesteśmy trochę tu szaleni - w tym samym czasie pracujemy nad innym projektem. Cities in Motion 2 jest naszym priorytetem, pracują nad nim Ci sami projektanci i programiści co w pierwszej części CiM. Dla mnie, jako wiodącego projektanta, to było wspaniałe by być w stanie pracować nad sequelem, bo jestem w stanie zrobić większość rzeczy, których nie udało się wprowadzić do pierwszej części gry. Lubię dynamiczną wizualizację postępów gracza, jak rozkład jazdy daje znacznie większą kontrolę, i choć lubię po prostu siedzieć i oglądać małych obywateli w swojej działalności.

Osobiście uważam, że zrobiliśmy kawał dobrej roboty, a sequel jest naprawdę zmodernizowany, głębszy i bardziej interesujący niż CiM 1. Ostateczna decyzja będzie oczywiście zależeć od graczy, ale mam nadzieję, że Ci się spodoba! Gra została bardzo dobrze przyjęta podczas testów alfa i zapowiedzi pierwszych dziennikarzy do tej pory. Prawdziwy test będzie po premierze, gdy ludzie będą grać w tą grę godzinami i wypróbują wszystkie funkcje.

Najlepsze, co wyszło z Cities in motion - to wielka społeczność wokół niego. Mody, własne mapy i inne dostosowania dokonane przez społeczność, wniosły tak wiele do gry. To wiele znaczy dla nas i chcemy wspierać wysiłki naszych fanów. Chcemy aby społeczność była zadowolona z nowej gry i była w stanie po raz kolejny robić to samodzielnie. Jest mały problem, którym jest to, że przy użyciu nowego silnika Unity, który ma znacznie lepszą wydajność niż silnik w pierwszej części, ale ma pewne ograniczenia dotyczące modów. Aby usunąć niektóre z przeszkód będziemy dostarczać Państwu szczegółowy edytor map, edytor scenariuszy i listę modyfikowalnych reguł. Te dwie ostatnie funkcje zostaną włączone do bezpłatnej aktualizacji po wydaniu gry, tylko potrzebujemy wystarczająco dużo czasu na dopracowanie ich do perfekcji podczas tego możecie się cieszyć kampanią, multiplayer?em i edytorem map.

Mamy nadzieję, że zrobimy różne DLC do gry, jak również różne darmowe aktualizacje, ale to są rzeczy, które zostaną określone w przyszłości. Teraz koncentrujemy się czy gra jest wolna od błędów. Później będzie czas na pracę na więcej treści! (I skorygowaniu wszelkich błędów, które mogły wymknąć się z testowania ... miejmy nadzieję, że nie, ale jesteśmy gotowi, jeśli jesteś tam!)

Przede wszystkim chcemy podziękować. Dziękujemy wszystkim graczom, którzy grali w naszą grę, a przede wszystkim tym, którzy napisali recenzje i pozwolili, aby sequel był jeszcze lepszy! Czekamy również na wszystkich nowych graczy, i jest to wspaniałe mieć nowych ludzi omawiających grę. Zapraszamy na spotkanie z naszymi deweloperami na forach i podzielić się z nam swoimi myślami o Cities in Motion 2, lub po prostu porozmawiać z nami o wszystkim, co tylko chcesz!


Prawdziwe Cities in motion! (Zdjęcie z naszego biura)

was38 & gulgor0

Zaloguj się lub zarejestruj by dodać swój komentarz!

Komentarze (4):
Mati15 napisał o 11:00 29 marca 2013
Dobrze, że gra jest gotowa. Tak w ogóle to zdjęcie jest realne czy z gry (jest trochę mylące).
kabexxx napisał o 12:08 29 marca 2013
Nie że coś, ale ostatnie zdanie powinno brzmieć po prostu: "Prawdziwe Cities in Motion"... A tak wgl to super!
was38 napisał o 12:23 29 marca 2013
Zdjęcie jest wykonane z okna biura CO, dodatkowo ów zdjęcie osadzili w grze. W sumie ciekawie im to wyszło:) @kabexxx - poprawione
Emir napisał o 16:25 29 marca 2013
Podoba mi sie zapowiedziany edytor scenariuszy i mozliwosc edytowania regul gry (czyli chyba tez pojemnosc pojazdow).
NEWSY
Premiera CSL już 10 marca
Premiera gry już niespełna za 2 tygodnie. Do wyboru są dwie edycje: standardowa lub delux.
Cities: Skylines zapowiedziane
W dniu wczorajszym na targach Gamescom 2014 Paradox Interactive ujawnił nową produkcję Cities: Skylines.
15 sierpnia
Cities In Motion 2: European Vehicle Pack DLC
Po długim czasie oczekiwania doczekaliśmy sie kolejnego DLC. Tym razem będzie to 5 pojazdów europejski w skłąd których wchodzą 2 autobusy, tramwaj i 2 składy metra.
Players Choice Vehicle Pack - premiera 17.06.2014
Players Choice Vehicle Pack to DLC do Cities In Motion 2, zawierające pięć nowych środków transportu, wybranych przez graczy drogą głosowania. Rozszerzenie zawiera: tramwaj Tatra 4m, pociąg metra Capi
12 czerwca
Premiera DLC Cities in Motion 2: European Cities. Przecena na CIM1 & CIM2 wraz z dodatkami
Dziś debiutuje nowe rozszerzenie do Cities in Motion 2 zatytułowane European Cities. Z tej okazji przeceniamy \\\"jedynkę\\\" i \\\"dwójkę\\\" oraz wybrane DLC ? wszystkie gry objęte ofertą są dostępn
ARTYKUŁY
e-SimCity.pl - polski fansite serii Sim City! EuroTruck-SIM.pl - polski fansite Euro Truck Simulator 2
SONDA
Czy kupiłeś/kupisz drugą część Cities in Motion?
Tak, kupiłem/kupię od razu w chwili premiery 46%
Tak, planuję niebawem kupić 17%
Kupię, gdy nieco stanieje 16%
Nie zamierzam, ukradłem piracką wersję 9%
W ogóle nie zamierzam grać w CiM2 12%
Łącznie głosów 205
Zaloguj się lub zarejestruj, by oddać głos
© 2011-2012 Cities-in-Motion.pl gfx by LESZ3u