Nick:
Hasło:
FORUM
Strona Główna >> Mody >> [MAPA] Lublin
rob85
Użytkownik
Dołączył: 1 listopada 2011
Skąd: Lublin
Stary post 8 stycznia 2012 10:19
Mapa ta była pierwotnie przeznaczona na użytek własny, ale postanowiłem się podzielić moją twórczością Mapa nie jest może superdokładna, w kilku miejscach są dość duże zniekształcenia. Poza tym, nazwy nie mają polskich liter, gdyż mam angielską wersję gry. Region polski.
Latarnie i światła uliczne są tylko przy niektórych ulicach. Oś czasu jest wykorzystana, ale dotyczy tylko kilku budynków. Można grać od roku 1970, ale jak ktoś chce, może zmienić datę w edytorze.
Aby nie było pustych miejsc, potrzebne są następujące dodatki:
1. Wymagany dodatek Tokio
2. Budynki Hybrida:
LINK
LINK
LINK
LINK
3. Naroża dla skośnych chodników
LINK
4. Skośne mosty
LINK
5. Ukryte budynki
LINK
6. Budynki z dodatku Tokio
LINK
7. Polski region
LINK
8. Boiska
LINK
9. Build_addon
LINK

No, wiem, że dużo. To wynikło właśnie z tego, że robiłem mapę tylko dla siebie i pobierałem budynki, które akurat pasowały. Najważniejsze są budynki Hybrida, bez nich pół miasta będzie puste. Reszta jest wykorzystywana dość rzadko i ich brak może być nawet niezauważalny.
Instrukcja instalacji:
Rozpakować pliki. Folder maps przenieść do C:/Użytkownicy/nazwa_użytkownika/Moje dokumenty /Cities in Motion, a metro do katalogu z zainstalowana grą.
Screeny:



Jeszcze jedna uwaga, ze względu na dużą liczbę mieszkańców (60 tys., 2 razy więcej od Berlina) zalecałbym granie na niższych poziomach ruchu ulicznego.
Najnowsza wersja:
1.15 LINK
Wersje wcześniejsze:
1.1 LINK
1.05 LINK
1.0 LINK
Proszę wszystkich o pobranie wraz z wersją 1.15 moda build addon!!!
rob85
Użytkownik
Dołączył: 1 listopada 2011
Skąd: Lublin
Stary post 8 stycznia 2012 10:36
Namieszałem widze trochę w downloadzie, proszę wybaczyć Zapomniałem tam dopisać nazwę linku, dlatego nic sie nie wyświetla, a ponadto dałem cały folder z mapami, jaki mam u siebie, nie usunąłem map innych twórców. Traktujcie więc tamten jako nieaktualny, za chwilę zrobię go od nowa.

EDIT: Nowy download już gotowy, tamten można usunąć.
QOOZY
Użytkownik
Dołączył: 9 stycznia 2012
Wiek: 35
Skąd: Lublin
Ulubiony pojazd: Neoplan N4020 i Solaris Urbino
Stary post 10 stycznia 2012 17:12
Od dawna planowałem zrobić mapę Lublina i ucieszyłem się wczoraj jak zobaczyłem, że mnie ubiegłeś :-).

Z pewnością włożyłeś w nią sporo pracy i czasu.
Nie zrozum mnie źle ale dla mnie mapka jest za bardzo rozstrzelona/przerzedzona. Za dużo jest pustych przestrzeni przez co zabrakło miejsca na Czuby i Nałkowskich. Zaś Bystrzyca z Czechówką są za szerokie :-).

Nie mniej jednak kawał dobrej roboty i lepsza Twoja mapa w takim kształcie, niż moja, która (puki co) istnieje tylko w mojej głowie :-).

Fajnie, zobaczyć swoją osiedlową uliczkę i swój blok w grze :-).

Pozdrawiam i zachęcam do robienia kolejnych mapek (tudzież kolejnej wersji mapki Lublina).
rob85
Użytkownik
Dołączył: 1 listopada 2011
Skąd: Lublin
Stary post 10 stycznia 2012 17:58
Tak, właśnie zauważyłem też to samo, ale wtedy już było za późno, żeby coś zmienić. Może w przyszłości powstanie kolejna wersja, teraz nie mam za bardzo czasu na jej poprawianie.
Tadeo
Administrator
Dołączył: 18 lutego 2011
Wiek: 27
Skąd: Kraków
Ulubiony pojazd: Ikarus 280
Stary post 10 stycznia 2012 18:10
W międzyczasie - nieścisłości w dziale download zostały skorygowane
rob85
Użytkownik
Dołączył: 1 listopada 2011
Skąd: Lublin
Stary post 14 stycznia 2012 11:19
Drobne zmiany:
- zwężenie Bystrzycy, Czechówki i (tylko na krótkim odcinku) Czerniejówki
- zamiana Al. Unii Lubelskiej na trójpasmówkę, dodanie małych uliczek dla przystanków tamże i przy Al. Witosa
- stadiony przy Al. Zygmuntowskich mają teraz wejścia od strony ulicy, nie Bystrzycy
- poprawa nazwy ulicy Rudlickiego (było Rudnickiego)
- odcinek pomiędzy Rondem Lubelskiego Lipca a Zamojską nazywa się teraz poprawnie Al. Unii Lubelskiej, nie Zamojska
- różne drobne poprawki z chodnikami oraz fragmentami ulic bez nazwy
Czuję, że mam literówkę w nazwie jeszcze jednej ulicy, tylko nie wiem jakiej Bądźcie czujni i jak tylko coś znajdziecie, proszę o napisanie tutaj
LINK
Barthezz
Użytkownik
Dołączył: 28 listopada 2011
Stary post 25 stycznia 2012 14:02
rob65, można prosić o dodanie tych modów, które są potrzebne, a nie ma ich na naszym forum? Chodzi mi o 3, 4, 6 i 8, bo niestety linki nie działają.
robsach
Użytkownik
Dołączył: 29 grudnia 2011
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: Ikarus 280
Stary post 25 stycznia 2012 14:32
rob65 - powiedz, skąd masz drogę 3-pasmową? autostrada? ale niewiele z niej pożytku komunikacyjnego poza samochodami :-ściągnę mapkę to chętnie zobaczę, tylko co z brakującymi dodatkami? jak je ściągnąć? i właśnie ta droga 3-pasmowa :-)
rob85
Użytkownik
Dołączył: 1 listopada 2011
Skąd: Lublin
Stary post 25 stycznia 2012 14:32
Linki przestały działać bo strona zmieniła adres z citiesinmotionexchange na cimexchange. Zaraz poprawię.

EDIT: poprawiono
robsach
Użytkownik
Dołączył: 29 grudnia 2011
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: Ikarus 280
Stary post 25 stycznia 2012 14:36
możesz podać nowy, pełny adres?
rob85
Użytkownik
Dołączył: 1 listopada 2011
Skąd: Lublin
Stary post 25 stycznia 2012 14:40
Tak, ta trójpasmowa to autostrada, ale zdecydowałem się ją wywalić w nowszej wersji, której jeszcze nie udostępniłem.
Barthezz
Użytkownik
Dołączył: 28 listopada 2011
Stary post 25 stycznia 2012 16:07
Przy próbie wczytania miasta wyświetla mi się:
Błąd wczytywania (niepoprawna wersja lub brak danych)!

Co robić?
rob85
Użytkownik
Dołączył: 1 listopada 2011
Skąd: Lublin
Stary post 25 stycznia 2012 17:14
Szczerze mówiąc, pierwszy raz spotykam się z takim błędem. Na pewno masz wszystkie wymagane mody zainstalowane poprawnie i wypakowałeś mapę w dobre miejsce?
Skopiuj zawartość log_metro.txt z katalogu Moje dokumenty/Cities in Motion.
rob85
Użytkownik
Dołączył: 1 listopada 2011
Skąd: Lublin
Stary post 25 stycznia 2012 19:38
Nowa wersja, zmiany dotyczą przede wszystkim ulic, ma na celu zmniejszenie korków tam, gdzie ich być nie powinno. Ponadto znalazłem ten błąd w nazwie ulicy. Chodziło oczywiście o Bajkowskiego, a skojarzyłem to po zobaczeniu ogłoszeń o zmianie lokalizacji punktu sprzedaży biletów tamże Przedtem ta mała uliczka nazywała się Świętoduska. Zmniejszono liczbę autostrad, ze względu na problemy przez nie powodowane. Dodano latarnie na kilku ulicach.
LINK
Barthezz
Użytkownik
Dołączył: 28 listopada 2011
Stary post 28 stycznia 2012 15:53
Tutaj masz ten plik:
cytat:
Opened log in "userdata/log_metro.txt".
Version: 1.0.21
initializing FMOD...
[done]
initializing OpenGL-window...
[done]
Loaded console
Loaded language "pl"
Engine initialization finished
Loading ui...
[done]
Loading addon "addons/104-series"...
[done]
Loading addon "addons/464-series"...
[done]
Loading addon "addons/467-series"...
[done]
Loading addon "addons/addons"...
[done]
Loading addon "addons/bridge_pieces"...
[done]
Loading addon "addons/kindergarten"...
[done]
Loading addon "addons/mappack01"...
[done]
Loading addon "addons/munich"...
[done]
Loading addon "addons/railway_metro"...
[done]
Loading addon "addons/solaris_lodz"...
Error: Runtime error in "addons/solaris_lodz/strings/pl.strings" at line 8: Undefined member name "$solaris_urbino_18"!
[done]
Loading addon "addons/solaris_urbino_10"...
[done]
Loading addon "addons/solaris_urbino_12"...
[done]
Loading addon "addons/solaris_urbino_12h"...
[done]
Loading addon "addons/solaris_urbino_15"...
[done]
Loading addon "addons/solaris_urbino_18"...
[done]
Loading addon "addons/solaris_urbino_18h"...
[done]
Loading addon "addons/stationpack01"...
[done]
Loading addon "addons/tokyo"...
[done]
Loading addon "addons/vehiclepack01"...
[done]
Loading addon "addons/vehiclepack02"...
[done]
Loading addon "addons/vehiclepack03"...
[done]
Loading addon "addons/vehiclepack04"...
[done]
Loading addon "addons/was_regions"...
[done]
Loading addon "addons/z_vehicleRealismModV4_3"...
[done]
Loading addon "metro/addons/quickbusentry_1.0"...
[done]
Loading achievements...
[done]
Loading main menu...
[done]
Start scenario "metro/scenarios/sandbox.scenario"
Loading game...
[done]
Loading main menu...
[done]
Closed log in "userdata/log_metro.txt".
rob85
Użytkownik
Dołączył: 1 listopada 2011
Skąd: Lublin
Stary post 28 stycznia 2012 18:09
Nie wiem co może być przyczyną. Jedyny błąd to ten solaris, ale jakby on miał wywalać to by wywalał i wszystkie inne mapy, a nie tylko tą. Brakuje ci kilku modów z tego co widzę. Ponadto zaktualizuj najlepiej grę do wersji 1.0.22.

Spróbuj jeszcze poza tym zainstalować najnowszą wersję, z ostatecznymi zmianami w drogach.
LINK
Teraz wymagany też jest dodatek build_addon.
Barthezz
Użytkownik
Dołączył: 28 listopada 2011
Stary post 28 stycznia 2012 21:42
rob85, zainstalowałem raz jeszcze wszystkie mody, patcha 1.0.22, wrzucam ponownie plik log_metro.txt.
cytat:
Opened log in "userdata/log_metro.txt".
Version: 1.0.22
initializing FMOD...
[done]
initializing OpenGL-window...
[done]
Loaded console
Loaded language "pl"
Engine initialization finished
Loading ui...
[done]
Loading addon "addons/104-series"...
[done]
Loading addon "addons/464-series"...
[done]
Loading addon "addons/467-series"...
[done]
Loading addon "addons/addons"...
[done]
Loading addon "addons/bridge_pieces"...
[done]
Loading addon "addons/build_addon"...
[done]
Loading addon "addons/kindergarten"...
[done]
Loading addon "addons/mappack01"...
[done]
Loading addon "addons/metro"...
[done]
Loading addon "addons/munich"...
[done]
Loading addon "addons/railway_metro"...
[done]
Loading addon "addons/rychu_corners"...
[done]
Loading addon "addons/smsportsfield"...
Loading addons/smsportsfield/strings/en_US.strings
[done]
Loading addon "addons/solaris_lodz"...
Error: Runtime error in "addons/solaris_lodz/strings/pl.strings" at line 8: Undefined member name "$solaris_urbino_18"!
[done]
Loading addon "addons/solaris_urbino_10"...
[done]
Loading addon "addons/solaris_urbino_12"...
[done]
Loading addon "addons/solaris_urbino_12h"...
[done]
Loading addon "addons/solaris_urbino_15"...
[done]
Loading addon "addons/solaris_urbino_18"...
[done]
Loading addon "addons/solaris_urbino_18h"...
[done]
Loading addon "addons/stationpack01"...
[done]
Loading addon "addons/tokyo"...
[done]
Loading addon "addons/usa"...
[done]
Loading addon "addons/vehiclepack01"...
[done]
Loading addon "addons/vehiclepack02"...
[done]
Loading addon "addons/vehiclepack03"...
[done]
Loading addon "addons/vehiclepack04"...
[done]
Loading addon "addons/was_regions"...
[done]
Loading addon "addons/z_vehicleRealismModV4_3"...
[done]
Loading addon "metro/addons/quickbusentry_1.0"...
[done]
Loading achievements...
[done]
Loading main menu...
[done]
Start scenario "metro/scenarios/sandbox.scenario"
Loading game...
[done]
Loading main menu...
[done]
Closed log in "userdata/log_metro.txt".

Zobacz proszę, jakich modów mi brakuje, bo wydaje mi się, że wszystkie zainstalowałem.
rob85
Użytkownik
Dołączył: 1 listopada 2011
Skąd: Lublin
Stary post 29 stycznia 2012 07:45
Udało mi się uzyskać taki sam błąd co ty, gdy wywaliłem wszystkie dodatki. Po sprawdzeniu wszystkich modów, taki błąd był spowodowany przez brak polskiego regionu. Widziałem w twoim logu, że go wczytujesz, ale może masz źle zainstalowany. Spróbuj go jeszcze raz zainstalować zgodnie z instrukcjami w jego opisie.
Marvolo613
Użytkownik
Dołączył: 26 grudnia 2011
Wiek: 22
Skąd: Kraków
Ulubiony pojazd: Autosan H6
Stary post 29 stycznia 2012 11:59
rob85 - plik was_regions (region polski) wczytuje mu się dobrze.
cytat:
Loading addon "addons/was_regions"...
[done]

To przy łódzkiej teksturze Solarisa wyskakuje error...
rob85
Użytkownik
Dołączył: 1 listopada 2011
Skąd: Lublin
Stary post 29 stycznia 2012 15:41
Wiem, że mu się dobrze wczytuje, ale ten błąd występuje wtedy i tylko wtedy, kiedy ten mod jest źle zainstalowany, przynajmniej u mnie. Jak to nie jest to, to nie wiem, co innego może wywoływać ten błąd. Natomiast jakby ten Solaris był przyczyną, to by powodował, że inne mapy by też nie działały, a nie tylko Lublin.
Marvolo613
Użytkownik
Dołączył: 26 grudnia 2011
Wiek: 22
Skąd: Kraków
Ulubiony pojazd: Autosan H6
Stary post 29 stycznia 2012 16:13
Nie sugeruję, że to wina Solarisa, to powoduje tylko błąd autobusu w grze czy coś takiego. Ale ok, sorry, widocznie nie zrozumiałem Twojej poprzedniej wypowiedzi.
Barthezz
Użytkownik
Dołączył: 28 listopada 2011
Stary post 30 stycznia 2012 19:18
Słuchajcie, dziś pobrałem i wrzuciłem od nowa (do folderu /addons) ten polski region i nadal nie działa.

cytat:
Opened log in "userdata/log_metro.txt".
Version: 1.0.22
initializing FMOD...
[done]
initializing OpenGL-window...
[done]
Loaded console
Loaded language "pl"
Engine initialization finished
Loading ui...
[done]
Loading addon "addons/104-series"...
[done]
Loading addon "addons/464-series"...
[done]
Loading addon "addons/467-series"...
[done]
Loading addon "addons/addons"...
[done]
Loading addon "addons/bridge_pieces"...
[done]
Loading addon "addons/build_addon"...
[done]
Loading addon "addons/kindergarten"...
[done]
Loading addon "addons/mappack01"...
[done]
Loading addon "addons/metro"...
[done]
Loading addon "addons/munich"...
[done]
Loading addon "addons/railway_metro"...
[done]
Loading addon "addons/rychu_corners"...
[done]
Loading addon "addons/smsportsfield"...
Loading addons/smsportsfield/strings/en_US.strings
[done]
Loading addon "addons/solaris_lodz"...
Error: Runtime error in "addons/solaris_lodz/strings/pl.strings" at line 8: Undefined member name "$solaris_urbino_18"!
[done]
Loading addon "addons/solaris_urbino_10"...
[done]
Loading addon "addons/solaris_urbino_12"...
[done]
Loading addon "addons/solaris_urbino_12h"...
[done]
Loading addon "addons/solaris_urbino_15"...
[done]
Loading addon "addons/solaris_urbino_18"...
[done]
Loading addon "addons/solaris_urbino_18h"...
[done]
Loading addon "addons/stationpack01"...
[done]
Loading addon "addons/tokyo"...
[done]
Loading addon "addons/usa"...
[done]
Loading addon "addons/vehiclepack01"...
[done]
Loading addon "addons/vehiclepack02"...
[done]
Loading addon "addons/vehiclepack03"...
[done]
Loading addon "addons/vehiclepack04"...
[done]
Loading addon "addons/was_regions"...
[done]
Loading addon "addons/z_vehicleRealismModV4_3"...
[done]
Loading addon "metro/addons/quickbusentry_1.0"...
[done]
Loading achievements...
[done]
Loading main menu...
[done]
Start scenario "metro/scenarios/sandbox.scenario"
Loading game...
[done]
Loading main menu...
[done]
Closed log in "userdata/log_metro.txt".


Co proponujecie teraz?
Marvolo613
Użytkownik
Dołączył: 26 grudnia 2011
Wiek: 22
Skąd: Kraków
Ulubiony pojazd: Autosan H6
Stary post 30 stycznia 2012 19:44
W takim razie może powtórz tą operację z wszystkimi potrzebnymi do mapy modami?
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 30 stycznia 2012 19:57
Według loga wszystko jest ok.

cytat:
Loading addon "addons/solaris_lodz"...
Error: Runtime error in "addons/solaris_lodz/strings/pl.strings" at line 8: Undefined member name "$solaris_urbino_18"!


Ten komunikat nie ma wpływu na błędne działanie gry.
By wyeliminować ten "błąd" należy otworzyć notatnikiem plik pl.strings w ../addons/solaris_lodz/strings/. Następnie znaleźć linijki
cytat:
Urbino 15 LE.";.
$solaris_urbino_18 = "Solaris Urbino 18";

i usunąć .(kropkę) za średnikiem w linijce Urbino 15 LE.";
Ostatnim krokiem jest zapisanie pliku.
Wracając do problemu, Barthezz czy wczytuje Ci się czysta mapa z polskim regionem?
Marvolo613
Użytkownik
Dołączył: 26 grudnia 2011
Wiek: 22
Skąd: Kraków
Ulubiony pojazd: Autosan H6
Stary post 30 stycznia 2012 20:04
Chodzi mi o to, że któryś mod może być źle zainstalowany, na przykład w głównym folderze gry, czy coś.
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 30 stycznia 2012 20:13
Jeżeli jakiś mod byłby źle zainstalowany to gra wywaliłaby błąd lub dany mod nie istniałby jako wczytany poprawnie.
Marvolo613
Użytkownik
Dołączył: 26 grudnia 2011
Wiek: 22
Skąd: Kraków
Ulubiony pojazd: Autosan H6
Stary post 30 stycznia 2012 20:16
Faktycznie, nie prześledziłem które mody są a które nie.
Barthezz
Użytkownik
Dołączył: 28 listopada 2011
Stary post 30 stycznia 2012 20:53
cytat:
Opened log in "userdata/log_metro.txt".
Version: 1.0.22
initializing FMOD...
[done]
initializing OpenGL-window...
[done]
Loaded console
Loaded language "pl"
Engine initialization finished
Loading ui...
[done]
Loading addon "addons/104-series"...
[done]
Loading addon "addons/464-series"...
[done]
Loading addon "addons/467-series"...
[done]
Loading addon "addons/addons"...
[done]
Loading addon "addons/bridge_pieces"...
[done]
Loading addon "addons/build_addon"...
[done]
Loading addon "addons/kindergarten"...
[done]
Loading addon "addons/mappack01"...
[done]
Loading addon "addons/metro"...
[done]
Loading addon "addons/munich"...
[done]
Loading addon "addons/railway_metro"...
[done]
Loading addon "addons/rychu_corners"...
[done]
Loading addon "addons/smsportsfield"...
Loading addons/smsportsfield/strings/en_US.strings
[done]
Loading addon "addons/solaris_lodz"...
[done]
Loading addon "addons/solaris_urbino_10"...
[done]
Loading addon "addons/solaris_urbino_12"...
[done]
Loading addon "addons/solaris_urbino_12h"...
[done]
Loading addon "addons/solaris_urbino_15"...
[done]
Loading addon "addons/solaris_urbino_18"...
[done]
Loading addon "addons/solaris_urbino_18h"...
[done]
Loading addon "addons/stationpack01"...
[done]
Loading addon "addons/tokyo"...
[done]
Loading addon "addons/usa"...
[done]
Loading addon "addons/vehiclepack01"...
[done]
Loading addon "addons/vehiclepack02"...
[done]
Loading addon "addons/vehiclepack03"...
[done]
Loading addon "addons/vehiclepack04"...
[done]
Loading addon "addons/was_regions"...
[done]
Loading addon "addons/z_vehicleRealismModV4_3"...
[done]
Loading addon "metro/addons/quickbusentry_1.0"...
[done]
Loading achievements...
[done]
Loading main menu...
[done]
Start scenario "metro/scenarios/sandbox.scenario"
Loading game...
[done]
Loading main menu...
[done]
Closed log in "userdata/log_metro.txt".


Błędu z łódzkimi Solarisami już nie ma, mody wrzuciłem raz jeszcze, mapa Lublin dalej nie działa.

Rozumiem, że mod 'Polski region' polega na tym, że w dowolnej mapie są na przykład inne nazwy banków (polskie)? Jeśli tak - to nie działa mi on. Przykładowo włączając tryb Piaskownica, mapę Amsterdam polskich banków nie ma.
Marvolo613
Użytkownik
Dołączył: 26 grudnia 2011
Wiek: 22
Skąd: Kraków
Ulubiony pojazd: Autosan H6
Stary post 30 stycznia 2012 21:19
Bo mapa Amsterdam jest w regionie Holandia...

Startowo masz 5 regionów:
-> Austria
-> Finlandia
-> Holandia
-> Niemcy
-> Wlk. Brytania

Żeby sprawdzić region Polska:
1. Musisz stworzyć nową mapę w tym regionie (choćby pustą)
2. Uruchomić ją w trybie piaskownicy (dla pewności daj liczbę banków: 4)
3. Zajrzeć do zakładki 'Banki'.
Jeżeli pojawią się banki BPH, PKO SA, PEKAO i Eurobank, to znaczy że mod najwyraźniej działa poprawnie.
Myschken
Użytkownik
Dołączył: 24 czerwca 2011
Stary post 9 marca 2012 10:45
no niestety u mnie Lublin też nie idzie. Wybija ten dziwny błąd. A np Warszawa czy Bukareszt działa... więc nei wiem o co biega.
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 9 marca 2012 12:14
Myschken wstaw tu zawartość pliku log_metro.txt
rob85
Użytkownik
Dołączył: 1 listopada 2011
Skąd: Lublin
Stary post 10 marca 2012 07:54
No ja nie wiem skąd ten błąd się bierze, niektórym wszystko działa a innym juz nie. U mnie sprawa jest taka: wywalę wszystkie dodatki i mam ten błąd, wkleję tylko polski region i już się wczytuje normalnie.

Pracuję nad nową wersją mapy Lublina, wielkości 2560x2560. Sieć dróg już mam skończoną, teraz pozostaje budowanie. Może nowa wersja nie będzie takich błędów powodować.
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 10 marca 2012 23:26
rob85 jaki już obszar mapy zabudowałeś?
rob85
Użytkownik
Dołączył: 1 listopada 2011
Skąd: Lublin
Stary post 11 marca 2012 15:53
Może naciągane 5%.
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 11 marca 2012 17:50
Te ~5% to w jakim czasie?
Bo ja tworze miasto na takiej samej wielkości mapie, da mi to jakiś szacunkowy czas budowy
QOOZY
Użytkownik
Dołączył: 9 stycznia 2012
Wiek: 35
Skąd: Lublin
Ulubiony pojazd: Neoplan N4020 i Solaris Urbino
Stary post 12 marca 2012 09:25
rob85
cytat:
Pracuję nad nową wersją mapy Lublina, wielkości 2560x2560. Sieć dróg już mam skończoną, teraz pozostaje budowanie. Może nowa wersja nie będzie takich błędów powodować.


rob85 mam dwa pytania.
1. Robisz mapę Lublina (całego miasta) od nowa czy tylko przerabiasz poprzednią/obecną (w której nie zmieściło Ci się całe miasto)?
2. Czy będą (typowe lubelskie) wzniesienia/wąwozy?

Pytam, bo ja właśnie przymierzam się do zrobienia swojej wersji mapy Lublina.
Tyle, że u mnie była by z linią czasu (początek "gry" planowałem w 1988 roku, a koniec w 2013).

W czwartek "zdobyłem" plany miasta z 1988 i 1992 roku, a teraz już nie wiem czy jest sens abym zabierał się za to.

rob85
Użytkownik
Dołączył: 1 listopada 2011
Skąd: Lublin
Stary post 12 marca 2012 15:46
cytat:
Te ~5% to w jakim czasie?
Bo ja tworze miasto na takiej samej wielkości mapie, da mi to jakiś szacunkowy czas budowy

Myślę, że były to 3 dni (godzin może 6-7).
cytat:
rob85 mam dwa pytania.
1. Robisz mapę Lublina (całego miasta) od nowa czy tylko przerabiasz poprzednią/obecną (w której nie zmieściło Ci się całe miasto)?
2. Czy będą (typowe lubelskie) wzniesienia/wąwozy?

Pytam, bo ja właśnie przymierzam się do zrobienia swojej wersji mapy Lublina.
Tyle, że u mnie była by z linią czasu (początek "gry" planowałem w 1988 roku, a koniec w 2013).

W czwartek "zdobyłem" plany miasta z 1988 i 1992 roku, a teraz już nie wiem czy jest sens abym zabierał się za to.

1. Miasto będzie budowane od nowa, gdyż po pierwsze nie znam możliwości przeniesienia mapy, a po drugie to poprzednia miała spore zniekształcenia (nowa mapa ma je dużo mniejsze).
2. Z górkami jest taki problem, że budynki stawiane na nich nie wyglądają najpiękniej, jeszcze jak się uda schody do nich dopasować to pół biedy, ale często nie pasują. Będę starał się coś zrobić, ale nie wiem czy coś z tego wyjdzie.
Jeśli chodzi o linię czasu to myślę, że będzie podobnie jak ostatnio, gra rozpoczyna się w 1970, a linia czasu dotyczy tylko najważniejszych obiektów.
Nawet jak ja pracuję nad mapą to nie znaczy, że nie możesz zrobić mi konkurencji
QOOZY
Użytkownik
Dołączył: 9 stycznia 2012
Wiek: 35
Skąd: Lublin
Ulubiony pojazd: Neoplan N4020 i Solaris Urbino
Stary post 12 marca 2012 19:42
rob85 aha czyli robisz nową mapkę, spoko bardzo ciekaw jestem jak Ci wyjdzie.

Jasne, że nikt mi nie zabroni zrobić mojej wersji.
Nie mniej jednak trochę dziwnie będzie to wyglądało, gdy na jednej stronie/forum będą dwie mapy tego samego miasta.
No ale nic spróbuję zrobić swoją wersję.

W mojej oprócz najważniejszych budynków (podobnie jak u Ciebie) będzie się też zmieniała siatka ulic (będą dochodziły nowe np. Sikorskiego czy też wiadukt Poniatowskiego).
Na razie to tylko plany bo wczesna wersja "alfa" poszła do kosza (nie wiem czemu zawieszała się przy ładowaniu).

W każdym bądź razie kibicuje Ci i trzymam kciuki.

TheFlame
Użytkownik
Dołączył: 1 kwietnia 2012
Wiek: 24
Skąd: Lublin
Stary post 2 kwietnia 2012 00:10
I jak to wygląda, Panowie?
Na tyle nie mogłem uwierzyć w to, że Lublin ma tyle fanów, że postanowiłem się zarejestrować. Sam już mnóstwo czasu tworzę mapę Lublina na wielkości bodaj 1280sq (w każdym razie największa w podstawce) i szacuję, że ok. 30% jest gotowe. Podobnie jak kolega nie planowałem jej wydawać, więc z detalami kiepściutko min. nie ma wogóle żadnych wzniesień ani linii czasu, o wszelkich ozdóbkach, płotach itp nie wspominając :p
rob85
Użytkownik
Dołączył: 1 listopada 2011
Skąd: Lublin
Stary post 2 kwietnia 2012 15:26
Ostatnio pracuję nad projektem do innej gry, więc nie mam zbytnio czasu do pracy nad tą mapką.
rob85
Użytkownik
Dołączył: 1 listopada 2011
Skąd: Lublin
Stary post 24 sierpnia 2012 07:50
Żeby nie było, że projekt został porzucony, informuję, że prace trwają i nowa mapa już niedługo zostanie wydana. W stosunku do pierwotnych zamierzeń zmieniła się wielkość mapy, będzie to standardowa 1280x1280, ze względu na zbyt duże problemy na tamtej wielkości spowodowane zepsutym wyznaczaniem drogi do przystanków. Tym razem zastosowałem jednak odpowiednie wyskalowanie tak, że zmieściło się prawie całe miasto mimo mniejszej mapy. Nie udało mi się zmieścić jedynie zachodniej części Czubów. Po staremu zostaje brak wzniesień (bo więcej z nimi problemów niż pożytku, na górkach nie da stawiać się przystanków i są problemy z budynkami) i osi czasu. Tak więc będziecie mogli grać na dużo lepszej mapie niż poprzedniej w oczekiwaniu na CiM2 I od razu mówię, że po wyjściu drugiej części naprawdopodobniej będę również tworzył do niej mapę Lublina
Myschken
Użytkownik
Dołączył: 24 czerwca 2011
Stary post 26 sierpnia 2012 22:01
super !!!!
Strona Główna >> Mody >> [MAPA] Lublin

Zaloguj się lub zarejestruj by dodać nowy post!

NEWSY
Premiera CSL już 10 marca
Premiera gry już niespełna za 2 tygodnie. Do wyboru są dwie edycje: standardowa lub delux.
Cities: Skylines zapowiedziane
W dniu wczorajszym na targach Gamescom 2014 Paradox Interactive ujawnił nową produkcję Cities: Skylines.
15 sierpnia
Cities In Motion 2: European Vehicle Pack DLC
Po długim czasie oczekiwania doczekaliśmy sie kolejnego DLC. Tym razem będzie to 5 pojazdów europejski w skłąd których wchodzą 2 autobusy, tramwaj i 2 składy metra.
Players Choice Vehicle Pack - premiera 17.06.2014
Players Choice Vehicle Pack to DLC do Cities In Motion 2, zawierające pięć nowych środków transportu, wybranych przez graczy drogą głosowania. Rozszerzenie zawiera: tramwaj Tatra 4m, pociąg metra Capi
12 czerwca
Premiera DLC Cities in Motion 2: European Cities. Przecena na CIM1 & CIM2 wraz z dodatkami
Dziś debiutuje nowe rozszerzenie do Cities in Motion 2 zatytułowane European Cities. Z tej okazji przeceniamy \\\"jedynkę\\\" i \\\"dwójkę\\\" oraz wybrane DLC ? wszystkie gry objęte ofertą są dostępn
ARTYKUŁY
e-SimCity.pl - polski fansite serii Sim City! EuroTruck-SIM.pl - polski fansite Euro Truck Simulator 2
SONDA
Czy kupiłeś/kupisz drugą część Cities in Motion?
Tak, kupiłem/kupię od razu w chwili premiery 46%
Tak, planuję niebawem kupić 16%
Kupię, gdy nieco stanieje 15%
Nie zamierzam, ukradłem piracką wersję 11%
W ogóle nie zamierzam grać w CiM2 12%
Łącznie głosów 224
Zaloguj się lub zarejestruj, by oddać głos
© 2011-2012 Cities-in-Motion.pl gfx by LESZ3u