Nick:
Hasło:
FORUM
Strona Główna >> O grze Cities in Motion >> Cities in Motion 2
robsonik
Użytkownik
Dołączył: 27 sierpnia 2011
Wiek: 23
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Ikarus 280.26
Stary post 14 sierpnia 2012 15:44
Pojawił się krótki filmik zapowiadający CiM 2! Pojawi się cykl dnia i nocy, godziny (choć na razie trudno mogę sobie to wyobrazić ), tryb multiplayer, a więc i konkurencja (nareszcie brak monopolu!), a wybory gracza będą wpływać na rozwój miasta (co się za tym kryje, nie wiem, ale myślę, że np. kiedy postawimy metro na polu, to w ciągu kilku lat pojawi się tam nowe osiedle)
Gra pojawi się na półkach w drugim kwartale 2013. Póki co zapowiada się bardzo ciekawie
bartt1112
Użytkownik
Dołączył: 21 czerwca 2011
Stary post 14 sierpnia 2012 16:09
Super! Dzięki za filmik!
bartt1112
Użytkownik
Dołączył: 21 czerwca 2011
Stary post 14 sierpnia 2012 16:18
Sorry za dubelek,

Będą drogi z dedykowanym bus pasem! Yupi! Nareszcie.
I patrząc po filmiku to węzły przesiadkowe (?)
A system dnia i nocy wprowadzi różną falę ludzi do pojazdów. No i oczywiście - rozkład jazdy - jednym słowem: PERFECT.
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 14 sierpnia 2012 18:14
Pora na reelekcję z CiM 2.
Filmik praktycznie nic nie pokazuje jak będzie wyglądać następca CiM.

- Dynamiczne Miasta: miasto zmienia się w zależności jak grasz.
Czy to będzie oficjalne wprowadzenie osi czasu czy też zaczerpnięcie wzorców z serii Sim City?

- Cykl dnia i nocy
Wow, a jeszcze nie tak dawno CO zarzekało się że takiego trybu nie da się zrobić. Tym bardziej jestem ciekaw jak został rozwiązany.
Może będzie tryb 1:1

- Rozkłady jazdy: Zarządzanie flotą zgodnie z godziną szczytu.
Ta funkcjonalność bardzo cieszy. Czy będzie podział na komunikację dzienną, nocną, podmiejską, turystyczną, hmm było by miło.

- Multiplayer
Super, w końcu rozgrywka będzie jeszcze bardziej ciekawsza. Zacznie się wybór strategii prowadzącej do sukcesu.

- Budowa wydzielonych pasów ruchu autobusów.
Wielki plus, CiM będzie bardziej realne. Oby jeszcze były tram-bus pasy oraz drogi jednokierunkowe.

- węzły przesiadkowe - bardzo oczekiwane


Ogółem mogę przyznać - tytuł bardzo interesujący, warto czekać na kolejne informację i filmik prezentujący coś więcej.
damianbakowski
Użytkownik
Dołączył: 2 maja 2012
Wiek: 20
Skąd: Kraków
Ulubiony pojazd: Bombardier NGT8
Stary post 15 sierpnia 2012 15:42
Na paradoxplaza jest już okładka.

A pełna nazwa to: Cities In Motion 2: The Modern Days
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 15 sierpnia 2012 16:18
Okładka jak również filmik jest w news'ie
Cities in Motion 2 zapowiedziane!

Jakie wrażenia z zapowiedzi?

------------------------------------------------------------

Wkrótce CO na oficjalnym forum otworzy temat, w którym będzie zbierać propozycje do CIM 2.
Obecnie gra jest w wersji pre-alpha i zostanie pokazana prasie w Niemczech. Oznacza to że mamy jeszcze duże szanse na wpływ wyglądu i funkcjonalności gry.
kuracyja
Użytkownik
Dołączył: 29 października 2011
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: MB Conecto
Stary post 16 sierpnia 2012 10:40
Om nom. W końcu

Rozkłady jazdy i bus-pasy.... Mmm.... plus Multi.... Mmm... pyszne byli

Już zaczynam oszczędzać
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 17 sierpnia 2012 20:03
Trzy dni od zapowiedzi i mamy nowe szczegóły. Wygląda to ciekawie
Emir
Użytkownik
Dołączył: 15 października 2011
Wiek: 19
Skąd: Bartoszyce
Ulubiony pojazd: Neoplan N4416Ü
Stary post 20 sierpnia 2012 00:46
A tu nowy filmik- zapraszam
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 20 sierpnia 2012 09:44
Dzięki za link do filmiku @Emir, wieczorem postaram się przedstawić analizę jego. Jak na wersję pre-alpha to sporo wykonali.
Jednocześnie mam też złą informację, silnik unity 3D nie jest przyjazny modom z wyjątkiem wyraźnie wsparcia dla dodatków.
mati555
Użytkownik
Dołączył: 18 kwietnia 2012
Stary post 23 sierpnia 2012 14:28
Mam nadzieję, że będą całkiem normalne pojazdy liczba miejsc siedzących i stojących wtedy będzie realniej, bo tak trzeba samemu zmieniać.
Rozkłady jazdy, jak będzie dobrze zrobiony to będzie można puszczać różne pojazdy na linie.
W CiM, dwa różne pojazdy doganiały się i jechały jeden za drugim. Zajezdnie, Multi!: Może będzie lepiej, bo będzie konkurencja Ciekawe czy będzie grać bez opcji Multi? Jak tak najlepiej aby też były konkurencyjne firmy, ale MĄDRE czyli, żeby dobrze budowały a nie stawiały przystanki gdzie popadnie
mocher
Użytkownik
Dołączył: 10 lutego 2012
Wiek: 21
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: Moderus Beta
Stary post 5 września 2012 09:24
Super już sę nie moge doczekać
matsob32
Użytkownik
Dołączył: 31 lipca 2011
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: Bombardier Cityrunner
Stary post 7 października 2012 10:08
Czy ktoś może wie na jakim etapie jest gra ?
Emir
Użytkownik
Dołączył: 15 października 2011
Wiek: 19
Skąd: Bartoszyce
Ulubiony pojazd: Neoplan N4416Ü
Stary post 7 października 2012 11:24
Witam
Może warto by zmienić ankietę na: "Ile jesteś gotów zapłacić za Cities in Motion 2", moderatorzy?
Citiesinmotion
Użytkownik
Dołączył: 28 września 2012
Wiek: 24
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: 805N
Stary post 7 października 2012 16:08
A czy będzie pogoda na przykład śnieżyca, deszcz lub tez święta Np ( na Boze narodzenie BN1 , na wszystkich świętych D1 ) ale chodzi o linie autobusowe i tramwajowe
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 7 października 2012 20:10
@matsob32
cytat:
Czy ktoś może wie na jakim etapie jest gra ?

pre-aplha, więc bardzo wczesna.

@Citiesinmotion
cytat:
A czy będzie pogoda na przykład śnieżyca, deszcz lub tez święta Np ( na Boze narodzenie BN1 , na wszystkich świętych D1 ) ale chodzi o linie autobusowe i tramwajowe


Brak info na ten temat obecnie
gulgor0
Użytkownik
Dołączył: 25 lipca 2011
Wiek: 18
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Mercedes Conecto G
Stary post 7 października 2012 22:43
@ emir
Popieram.
PS. O to też pierwszy raz pytałem moderatorów w shoutboxie ale też tutaj się rozwinie prośba
PS2.
Ja bym wolał 60 zł
pozko
Użytkownik
Dołączył: 13 listopada 2011
Ulubiony pojazd: PCC
Stary post 9 października 2012 07:27
Może naiwne pytanie, ale na ile mapy z CiM będą ,,kompatybilne'' z CiM2? Pytam, bo przymierzam się do większego projektu i nie wiem czy warto w ogóle zaczynać?
damianbakowski
Użytkownik
Dołączył: 2 maja 2012
Wiek: 20
Skąd: Kraków
Ulubiony pojazd: Bombardier NGT8
Stary post 9 października 2012 08:48
cytat:
Może naiwne pytanie, ale na ile mapy z CiM będą ,,kompatybilne'' z CiM2? Pytam, bo przymierzam się do większego projektu i nie wiem czy warto w ogóle zaczynać?


Jeszcze nic na ten temat nie wiadomo. Gra jest we wczesnym etapie produkcji.
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 9 października 2012 09:28
Kompatybilności między CiM 2 a CiM nie będzie, gdyż CiM 2 będzię osadzone na nowym silniku.

@pozko ja bym jednak się wstrzymał przynajmniej do momentu otrzymania większej dawki informacji nt. nowej części cim.
pozko
Użytkownik
Dołączył: 13 listopada 2011
Ulubiony pojazd: PCC
Stary post 9 października 2012 10:12
@damian, @was, dzęki.
MatMn
Użytkownik
Dołączył: 21 czerwca 2011
Stary post 10 października 2012 12:10
Pytanie czy będą te przystanki z zatokami
damianbakowski
Użytkownik
Dołączył: 2 maja 2012
Wiek: 20
Skąd: Kraków
Ulubiony pojazd: Bombardier NGT8
Stary post 10 października 2012 16:09
cytat:
Pytanie czy będą te przystanki z zatokami


Z uwagi na to że będzie możliwość budowania buspasów prawdopodobnie tak.
Citiesinmotion
Użytkownik
Dołączył: 28 września 2012
Wiek: 24
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: 805N
Stary post 11 października 2012 15:19
Damianie za 2 tygodnie pojawi się instrukcja gry Cities in Motion mojej roboty.
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 11 października 2012 20:19
@Citiesinmotion
cytat:
Damianie za 2 tygodnie pojawi się instrukcja gry Cities in Motion mojej roboty.


Jaki to ma związek z CiM2?

instrukcja?! czego
Citiesinmotion
Użytkownik
Dołączył: 28 września 2012
Wiek: 24
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: 805N
Stary post 12 października 2012 15:44
Manual Cities in motion 2 Symulator transportu miejskiego
damianbakowski
Użytkownik
Dołączył: 2 maja 2012
Wiek: 20
Skąd: Kraków
Ulubiony pojazd: Bombardier NGT8
Stary post 12 października 2012 16:15
Jak chcesz stworzyć taką instrukcje skoro gra jeszcze nie wyszła i nie znasz wszystkich jej funkcji ? Twórcy na pewno jakąś przygotują.
Citiesinmotion
Użytkownik
Dołączył: 28 września 2012
Wiek: 24
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: 805N
Stary post 12 października 2012 17:06
ale moze się tam znajdą
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 12 października 2012 20:42
@Citiesinmotion, sorry ale taka instrukcja nie ma sensu, jedynie tylko zamiesza niektórym użytkownikom.
Jestem na nie. Szkoda twojej pracy.
mati555
Użytkownik
Dołączył: 18 kwietnia 2012
Stary post 13 października 2012 12:30
Może dać propozycje, żeby ludzie biegali do autobusu, tramwaju lub metra. Wyprzedzanie też miło widziane i mam nadzieje, że budynki nie bedą się budować tylko dookoła ulicy tylko jakieś osiedla daleko od ulicy
Może wytłumaczą jak robić animacje drzwi, bo bez tego będzie mniejszy krok w przód
Pozdrawiam
Citiesinmotion
Użytkownik
Dołączył: 28 września 2012
Wiek: 24
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: 805N
Stary post 13 października 2012 13:06
Ale moze nawet będzie trójkat manewrowy dla tramwaji
qamil
Użytkownik
Dołączył: 12 listopada 2011
Wiek: 23
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Ulubiony pojazd: Jelcz 120
Stary post 29 grudnia 2012 11:25
Ja mam właśnie nadzieję na rozwój tramwajów (jednotorowe trasy, pętle, trójkąty) oraz coś czego jeszcze w jedynce brakuje - wyjazd pojazdów z zajezdni, baz, zamiast z powietrza, albo chociaż możliwość wybrania w którym miejscu trasy ma dany pojazd wyjechać. Były na ten temat już jakieś informacje, czy jeszcze trzeba czekać?
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 29 grudnia 2012 13:48
Zajezdnie będą dla wszystkich środków transportu.
Jedno torowe również, więc pętle są do wykonania
wizzair2000
Użytkownik
Dołączył: 8 stycznia 2012
Stary post 29 grudnia 2012 13:53
Fajnie by było gdyby dodali, że w święta jeździ mniej samochodów i trzeba płacić większe pensje pracownikom.
qamil
Użytkownik
Dołączył: 12 listopada 2011
Wiek: 23
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Ulubiony pojazd: Jelcz 120
Stary post 29 grudnia 2012 14:12
@was38: Właśnie przejrzałem opublikowane już filmy, i w rozkładzie był wpisany "depot", jak również pojawiało się info o braku pojazdów w zajezdni. Czyli na pewno będą takie dostępne, ciekawe tylko, w jakiej formie (jedynie jako punkt startowy dla linii, czy może coś bardziej rozwiniętego - tak jak w rzeczywistości, baza dla taboru, miejsce gdzie pojawia się nowy, zjeżdżają wozy na remonty czy po 8 godzinach/minutach w grze kierowcy odstawiający wozy na zajezdnię).

@wizzair2000: Na pewno będzie podział na dni tygodnia, więc myślę, że specjalny rozkład jazdy na soboty i niedziele powinien to uwzględniać. Czy tak się stanie - sam jestem ciekaw

Nie można się zbytnio nakręcać na takie szczegóły, bo zjazdy do zajezdni po X kursach, rezerwy taborowe na wypadek awarii czy inny rozkład na każdą porę roku/okres (może misja uruchomienia dodatkowych kursów z okazji dni miasta? Na dni Będzina były uruchomione dodatkowe tramwaje ) sprawiają że gra robi się ciekawsza, ale przez to też trudniejsza i mniej przestępna. Choć (proszę o potwierdzenie / zaprzeczenie, nie jestem zbyt dobry z angielskiego jednak) wyłapałem na filmiku z gamescomu o dwóch trybach, jeden w którym zajmujemy się wszystkim sami (rozkłady etc), drugi w którym zostaje nam tylko wytyczanie linii. To by miało sens
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 29 grudnia 2012 15:41
cytat:
@was38: Właśnie przejrzałem opublikowane już filmy, i w rozkładzie był wpisany "depot", jak również pojawiało się info o braku pojazdów w zajezdni. Czyli na pewno będą takie dostępne, ciekawe tylko, w jakiej formie (jedynie jako punkt startowy dla linii, czy może coś bardziej rozwiniętego - tak jak w rzeczywistości, baza dla taboru, miejsce gdzie pojawia się nowy, zjeżdżają wozy na remonty czy po 8 godzinach/minutach w grze kierowcy odstawiający wozy na zajezdnię).


Jak już zauważyłeś w rozkładzie jazdy był wpisany "depot", czyli tak naprawdę budynek mający połączyć zajezdnie jak też kraniec linii. Osobiście nie za bardzo podoba mi się funkcja krańca każdy kurs musi zaliczyć wjazd do zajezdni:/. Jak to będzie wyglądać w wersji finalnej zobaczymy już za ok. pół roku.

Zachęcam do przeczytania Zapowiedź Cities in Motion 2
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 30 grudnia 2012 00:29
Na witrynie gameshadow pojawiła się data premiery Cities in motion 2: 26 marca 2013 roku! Tak więc czekamy, już tylko nie całe trzy miesiące. Warto, jednak zauważyć, że na oficjalnej stronie internetowej dokładnej daty premiery jeszcze nie ma na liście, więc może się okazać, że jest to fałszywa informacja. Mam nadzieję jednak, że tak nie jest i czekać na wydanie CiM2 nie będziemy długi.
pozko
Użytkownik
Dołączył: 13 listopada 2011
Ulubiony pojazd: PCC
Stary post 30 grudnia 2012 11:02
Będę zrzędził: a polska wersja?
nicopl
Użytkownik
Dołączył: 29 maja 2011
Wiek: 18
Skąd: Bydgoszcz
Ulubiony pojazd: solaris urbino6, 8, 12, 18
Stary post 30 grudnia 2012 11:52
dołączam się do pytania pozko
qamil
Użytkownik
Dołączył: 12 listopada 2011
Wiek: 23
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Ulubiony pojazd: Jelcz 120
Stary post 30 grudnia 2012 13:50
O to raczej trzeba pytać na forum Paradoxu, mam cichą nadzieję że zorganizują tłumaczenie w taki sposób jak napisałem w SB
nicopl
Użytkownik
Dołączył: 29 maja 2011
Wiek: 18
Skąd: Bydgoszcz
Ulubiony pojazd: solaris urbino6, 8, 12, 18
Stary post 2 stycznia 2013 14:18
na gry online napisali że w czerwcu wyjdzie i że nie w polsce link http://www.gry-online.pl/gra.asp?ID=12987
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 10 stycznia 2013 21:21
Kolejna część Dziennika tym razem o pozostałych środkach transportu -> CiM 2 Dzienik dewelopera #4 - Wiecej pojazdów
damianbakowski
Użytkownik
Dołączył: 2 maja 2012
Wiek: 20
Skąd: Kraków
Ulubiony pojazd: Bombardier NGT8
Stary post 28 stycznia 2013 16:56
Na oficjalnym kanale paradoxplaza pojawił się nowy film zapowiadający Cities In Motion 2.
Miłego oglądania.
Emir
Użytkownik
Dołączył: 15 października 2011
Wiek: 19
Skąd: Bartoszyce
Ulubiony pojazd: Neoplan N4416Ü
Stary post 28 stycznia 2013 21:35
Zapowiada się fajnie, ale tramwaje nadal nie mają trakcji...
damianbakowski
Użytkownik
Dołączył: 2 maja 2012
Wiek: 20
Skąd: Kraków
Ulubiony pojazd: Bombardier NGT8
Stary post 28 stycznia 2013 21:40
cytat:
tramwaje nadal nie mają trakcji...

Też tak z pozoru myślałem ale w nie których momentach trakcja jest. Prawdopodobnie zdjęcia pochodziły z różnych momentów tworzenia gry i stąd ta różnica.
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 28 stycznia 2013 23:18
^^ damianbakowski gdzie ty na tym filmiku widzisz trakcję dla tramwaju? W której minucie

Wydaje mi się że pomyliłeś ją z trakcją dla trolejbusów, która istnieje.

Filmik ok, tylko zbyt dynamiczny i za krótki. Nawet nowej oprawy muzycznej nie zaprezentowali
Emir
Użytkownik
Dołączył: 15 października 2011
Wiek: 19
Skąd: Bartoszyce
Ulubiony pojazd: Neoplan N4416Ü
Stary post 29 stycznia 2013 13:56
Może to i dobrze, że nie pokazują wszystkiego bo co to była by za przyjemność rozpoczynać grę o której zawartości wie się wszystko? Zostawmy sobie tą przyjemność poznawania CiM2 i jej tajemnic
damianbakowski
Użytkownik
Dołączył: 2 maja 2012
Wiek: 20
Skąd: Kraków
Ulubiony pojazd: Bombardier NGT8
Stary post 30 stycznia 2013 20:18
cytat:
Wydaje mi się że pomyliłeś ją z trakcją dla trolejbusów, która istnieje.


Faktycznie pomyliłem sie. Miejmy nadzieję że do oficjalnej premiery zostanie ona dodana.

was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 11 lutego 2013 23:11
Strona Gameswelt.tv opublikowała dziś wywiad z Dyrektor Colossal Order-Men Carolina Karpoo. Na filmiku możemy zobaczyć kilka nowych rzecze, m.in. jak będzie wyglądać rozkład jazdy.

wywiad

Mati15
Użytkownik
Dołączył: 14 lutego 2013
Wiek: 23
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Mercedes Conecto i Pesa 120Na
Stary post 16 lutego 2013 11:17
Mam dosyc ciekawe mam pytania co do CiM 2
1.Ile będzie wszystkich pojazdów(w sumie)?
2.Czy jest pewnosc co do zmiany pogody?
3.Ile w sumie będzie dostepnych rodzajow map, bo ogladajac filmy zauważyłem ok. 5. Czy będzie ich wiecej
Tak w ogóle oglądałem Dziennik 7 Edytor Map i naprawdę edytor robi wrażenie.
Citiesinmotion
Użytkownik
Dołączył: 28 września 2012
Wiek: 24
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: 805N
Stary post 17 lutego 2013 18:54
Jaki jest etap gry????
Aleksander010
Użytkownik
Dołączył: 23 stycznia 2013
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Solbus sm 12
Stary post 28 lutego 2013 18:24
Można stwierdzić,że prace są na etapie końcowym
Solar
Użytkownik
Dołączył: 11 grudnia 2011
Wiek: 25
Skąd: Kielce
Ulubiony pojazd: Solaris Urbino 18
Stary post 1 marca 2013 19:44
Dzisiaj w ręce mi wpadła jakaś komnferencja poświęcona CiM2.

http://www.youtube.com/watch?v=pdHQP0abeDw&feature=player_embedded#!

Na filmie możemy zobaczyć jak wygląda miasto, budowę linii autobusowej oraz jak wygląda budowa dróg.
Mati15
Użytkownik
Dołączył: 14 lutego 2013
Wiek: 23
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Mercedes Conecto i Pesa 120Na
Stary post 2 marca 2013 08:55
Bardzo miło ale ten film na youtubie został opublikowany 15 lutego, więc trochę krucho z reakcją . Polecam przeglądanie filmików z bieżącego tygodnia, lub z naszej strony, jednak administratorzy postarają się nas informowac o każdej zmianie (bez łączenia się z innymi stronami).
Emir
Użytkownik
Dołączył: 15 października 2011
Wiek: 19
Skąd: Bartoszyce
Ulubiony pojazd: Neoplan N4416Ü
Stary post 2 marca 2013 12:43
CiM 2 w bardzo dużym stopniu to znane nam już dźwięki oraz budowle. Sam nie wiem co o tym sądzić. A co Wy możecie powiedzieć na ten temat?
kabexxx
Użytkownik
Dołączył: 25 lipca 2012
Wiek: 20
Skąd: Wrocław
Ulubiony pojazd: Skoda 19T, MB Citaro 2
Stary post 2 marca 2013 13:07
To chyba dobrze. Nie trzeba będzie się od nowa do wszystkiego przyzwyczajać.
pozko
Użytkownik
Dołączył: 13 listopada 2011
Ulubiony pojazd: PCC
Stary post 2 marca 2013 13:51
Muszę się zastrzec, że nie śledzę z zapartym tchem newsów na temat ,,dwójki'' i swoją wiedzę czerpię z ogólnodostępnych filmików, screenów, relacji osób, które miały do czynienia z ,,pre-demo'' i innych danych. Plusy były wielokrotnie i szeroko omawiane. Pora na minusy:
- na XP-eku drogi forumowiczu już nie pograsz, inwestycja w CiM2 = zmiana systemu co najmniej na Windows 7 + oczywiste sprzętowe konsekwencje.
- jak dla mnie brak osi czasu to generalnie duży minus i nie rekompensuje tego fakt, że miasto ,,ma się samo rozwijać''
- ograniczenie czasu rozgrywki do współczesności. Niestety ale najbardziej lubiłem rozwijać komunikację od 1920 do 2020r.
- z opinii osób zajmujących się modowaniem wynika, że silnik gry niespecjalnie temu sprzyja. A więc forumowiczu, przygotuj się na o wiele mniejszą liczbę modów, górą płatne DLC Hmmm, jedynka była (JEST) pod tym względem rewelacyjna, liczba bezpłatnych modyfikacji jest tak duża, że każdy może sobie skonfigurować grę dowolnie do własnych potrzeb. Widocznie w Paradoxie albo w Collosall Order zauważono, że sporo kasy przepłynęło im w ten sposób przez palce
- jak już wcześniej koledzy zauważyli, dwójka jest bardzo zamerykanizowana pod względem wyglądu miast, architektury, itp. A więc czekamy na DLC Europe? (patrz punkt poprzedni).
Podsumowując ja w każdym razie jedynkę na pewno sobie zachowam Tak na wszelki wypadek.
mati555
Użytkownik
Dołączył: 18 kwietnia 2012
Stary post 2 marca 2013 19:13
No to genialnie że będe inwestowałw 7 (nieee). Czy nadal Depot jest początkiem i końcem trasy?
Czyli już nie bęe mógł pogrzebać w plikach żeby zminic ilośc miejsc z 10 na 30?

Ehh miał być HIT będzie kupa
Aleksander010
Użytkownik
Dołączył: 23 stycznia 2013
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Solbus sm 12
Stary post 2 marca 2013 19:39
Wiesz co pozko, rozumiem twoje rozczarowanie. Ale myślę, że plusy cim 2 przeważają minusy. I tak za rok może półtora powstanie cim 3. Pozatym nikt ci nie zabierze cim 1, więc dalej będziesz mógł w jedynkę grać.
pozko
Użytkownik
Dołączył: 13 listopada 2011
Ulubiony pojazd: PCC
Stary post 2 marca 2013 20:08
cytat:
Czyli już nie będe mógł pogrzebać w plikach żeby zminic ilośc miejsc z 10 na 30?


No akurat tego nie powiedziałem i tego nie wiem. A więc Mati pozostaje mieć nadzieję
gulgor0
Użytkownik
Dołączył: 25 lipca 2011
Wiek: 18
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Mercedes Conecto G
Stary post 2 marca 2013 20:09
Bardziej nie będzie możliwości zmienienia pojemności pojazdów poprzez mody
mati555
Użytkownik
Dołączył: 18 kwietnia 2012
Stary post 2 marca 2013 21:02
Ja czekam na 2 na razie pozko trochę mnie uspokoiles. O styl się na razie nie martwię. Pewnie zrobią to jako ostatnią rzecz. Najgorzej mi przeżyć z tą 7 :/ nie wiem czy z rodzicami zainwestuje
Aleksander010
Użytkownik
Dołączył: 23 stycznia 2013
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Solbus sm 12
Stary post 2 marca 2013 21:48
Tak wszyscy narzekają nad brakiem trakcji (ja też).Na najnowszym filmiku widać jak można przesuwać tory tramwajowe po pasach ruchu. Wystarczy dodać buspas, trakcję trolejbusową, tory na tym samym pasie i mamy trakcję oraz tram-bus-trolejbus pas.
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 2 marca 2013 22:41
@pozko
cytat:
jak dla mnie brak osi czasu to generalnie duży minus i nie rekompensuje tego fakt, że miasto ,,ma się samo rozwijać''

coś za coś, przy osi czasu niemożliwe byłoby pogodzenie rozkładów jazdy, być może CiM 3 przyniesie w tym kierunku rewolucję

cytat:
z opinii osób zajmujących się modowaniem wynika, że silnik gry niespecjalnie temu sprzyja. A więc forumowiczu, przygotuj się na o wiele mniejszą liczbę modów, górą płatne DLC

Wsparcie dla modów będzie, na samym pczątku zapowiadali to twórcy. Jak dobrze pamiętam to ów silnik przy animacji korzysta z plików fbx - to nie będzie już problem.

@mati555
cytat:
Czyli już nie bęe mógł pogrzebać w plikach żeby zminic ilośc miejsc z 10 na 30?

Prawdopodobnie będzie można...

@Aleksander010
cytat:
Tak wszyscy narzekają nad brakiem trakcji (ja też).Na najnowszym filmiku widać jak można przesuwać tory tramwajowe po pasach ruchu. Wystarczy dodać buspas, trakcję trolejbusową, tory na tym samym pasie i mamy trakcję (...)

Jednak jest różnica między trakcją trolejbusową a tramwajową (wygląd)
Aleksander010
Użytkownik
Dołączył: 23 stycznia 2013
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Solbus sm 12
Stary post 3 marca 2013 11:54
Zawsze jakieś pocieszenie.
mati555
Użytkownik
Dołączył: 18 kwietnia 2012
Stary post 3 marca 2013 17:07
Zgadza się! Ta sieć jest do przeżycia może twórcy coś zrobią. Jak trolejbus sieć ma....

Jestem bardzo podniecony CiM 2 więc proszę się nie złością jak powiem że już skiepścili

A tak właściwie; ktoś wie ile będzie pojazdów? Chodzi mi o ilośc albo bardziej szczegolowo: jakie modele
Aleksander010
Użytkownik
Dołączył: 23 stycznia 2013
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Solbus sm 12
Stary post 3 marca 2013 18:36
do @mati555 i innych którzy chcą się dowiedzieć o pojazdach: Tego dowiemy się jeśli zostanie opublikowany nowy dziennik albo kiedy zagramy w Cim 2.
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 3 marca 2013 19:28
W ostatnim filmiku można było zauważyć po 3 pojazdy w każdej kategoria, czyli z prostego rachunku wychodzi 15 pojazdów. Zapewne nie jest to liczba końcowa.
Aleksander010
Użytkownik
Dołączył: 23 stycznia 2013
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Solbus sm 12
Stary post 3 marca 2013 19:46
Was38 Tak naprawdę pokazane to trzy były tylko autobusy, jeden trolejbus, dwa lub jeden tramwaj, jeden skład metra i jeden tramwaj wodny, więc pokazali 8 lub 7 pojazdów. Trochę mało, bo tylko w 2020 roku w cim 1 są chyba 4 autobusy i 3 tramwaje. Mam nadzieje, że CO zrobi nam niespodziankę i dorobi kilka nowych pojazdów.
Aleksander010
Użytkownik
Dołączył: 23 stycznia 2013
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Solbus sm 12
Stary post 6 marca 2013 18:18
Prawie miesiąc do premiery Cim2 (prowdopodobnie), a tu taka cisza? Spodziewałem się wielkiego poruszenia.
Mati15
Użytkownik
Dołączył: 14 lutego 2013
Wiek: 23
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Mercedes Conecto i Pesa 120Na
Stary post 6 marca 2013 18:36
W ciszy należy się przygotowywac do premiery aby nie zmartwic się jakimiś konsekwencjami lub przełożeniem daty premiery. Dopiero tydzień lub parę dni przed premierą trzeba się przygotowac do zakupu gry (lub reakcji). Proponowałbym stworzenie oddzielnego tematu tydzień lub dwa tygodnie przed premierą na temat produkcji własnych prac w CiM2 .

Radziłbym aby nie entuzjazmowac się tylko myślec o przyszłości w CiM2.

No właśnie.
Niedługo premiera, a głupio byłoby nie wiedziec co stworzyc pierwsze.
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 6 marca 2013 19:03
Na dzień dzisiejszy nie ma oficjalnej daty premiery oraz nie ma planów wydawniczych w Polsce.
Mati15
Użytkownik
Dołączył: 14 lutego 2013
Wiek: 23
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Mercedes Conecto i Pesa 120Na
Stary post 6 marca 2013 19:18
Dokładnie można przez parę miesięcy grac w angielską wersję, a jak wyjdzie polska przenieśc się na nią.
matsob32
Użytkownik
Dołączył: 31 lipca 2011
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: Bombardier Cityrunner
Stary post 6 marca 2013 21:23
Ciekaw jestem kiedy wydadzą Demo ;D
pozko
Użytkownik
Dołączył: 13 listopada 2011
Ulubiony pojazd: PCC
Stary post 6 marca 2013 22:58
@matsob32: w sumie wydanie gry zawsze o parę tygodni jest poprzedzone przez demo. Jeśli JESZCZE nie ma demo, to by znaczyło, że Cim2 nie ukaże się prędzej niż 3-4 tydzień kwietnia. W najlepszym wypadku. Ktoś ma inną teorię?
gulgor0
Użytkownik
Dołączył: 25 lipca 2011
Wiek: 18
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Mercedes Conecto G
Stary post 6 marca 2013 23:15
A nikt na CIMexchange nie wchodził a ja zobaczyłem że już są nawet wymagania sprzętowe do gry, a oto i one:
WIN

OS: Microsoft Windows 7/8
Processor: 3 GHz QUAD core
Memory: 4 GB RAM
Graphics PC : nVIDIA GeForce GTX460, 1 GB RAM
Network: Broadband Internet Connection
Direct X Version: 9
Disk Space: 2GB
Sound Card: Direct X Compatible Soundcard

MAC

OS: OSX Snow Leopard 10.6.3
Processor: 3 GHz QUAD coreMemory: 4 GB RAM
Graphics MAC: AMD Radeon HD 6850, 1 GB bRAM
Network: Broadband Internet Connection
Disk Space: 2GB
I moje pytanie, czy ta gra mi pójdzie na kompie? Moje wymagania sprzętowe:
Procesor: AMD Athlon X2(Dual-Core) QL-62 2.00 Ghz
RAM: 3,00 GB
Typ systemu: Windows 7 32-bit
Karta graficzna: ATI Mobility Radeon HD 3400 Series
Karta dźwiękowa: Mam z dobrym DirectXem
DirectX 11
Pojemność dysku: 17 GB
Przy okazji CiM 1 poszło mi na tym komputerze

kabexxx
Użytkownik
Dołączył: 25 lipca 2012
Wiek: 20
Skąd: Wrocław
Ulubiony pojazd: Skoda 19T, MB Citaro 2
Stary post 6 marca 2013 23:26
Chyba RAM-u będzie brakować...
Mati15
Użytkownik
Dołączył: 14 lutego 2013
Wiek: 23
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Mercedes Conecto i Pesa 120Na
Stary post 9 marca 2013 12:01
Jest wiadome czy będzie też wybór kampanii?
Byłoby mile widziane.
adammarcin11
Użytkownik
Dołączył: 16 maja 2012
Wiek: 19
Skąd: Kraków
Ulubiony pojazd: Solaris Urbino 18
Stary post 22 marca 2013 19:05
Czy mapy , modele itd. z CIM będą działać w CIM2
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 22 marca 2013 19:09
Nie, CiM i CiM 2 to dwa różne silniki nie kompatybilne ze sobą
adammarcin11
Użytkownik
Dołączył: 16 maja 2012
Wiek: 19
Skąd: Kraków
Ulubiony pojazd: Solaris Urbino 18
Stary post 22 marca 2013 19:54
Ok dzięki za odpowiedź .
Aleksander010
Użytkownik
Dołączył: 23 stycznia 2013
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Solbus sm 12
Stary post 22 marca 2013 23:10
Jeszcze dwa tygodnie i wtedy będę biegł do mediamarktu lub gdzieś indziej po Cim 2.
Emir
Użytkownik
Dołączył: 15 października 2011
Wiek: 19
Skąd: Bartoszyce
Ulubiony pojazd: Neoplan N4416Ü
Stary post 27 marca 2013 16:57


Soundtrack z gry do kupna za 7,49 funta na amazon.co.uk. Jest też możliwość odsłuchania fragmentu utworu. TUTAJ.
Mati15
Użytkownik
Dołączył: 14 lutego 2013
Wiek: 23
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Mercedes Conecto i Pesa 120Na
Stary post 27 marca 2013 17:46
Wczoraj pojawił się nowy film


Widac nawet na nim ustawienie torów tramwajowych i obiekt specjalny (stadion do baseballa).
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 27 marca 2013 18:18
Wygląda to bardzo dobrze, jak na tak małe studio to wykonali świetną robotę .
Emir
Użytkownik
Dołączył: 15 października 2011
Wiek: 19
Skąd: Bartoszyce
Ulubiony pojazd: Neoplan N4416Ü
Stary post 27 marca 2013 18:53
Jedno mnie zastanawia, dlaczego autobusy w końcówce filmu nie jadą bus-pasem chociaż takowy pas znajduje się na trasie pojazdu?
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 27 marca 2013 19:22
Jak się dobrze przyjrzysz to zobaczysz że autobus skręca na następnym skrzyżowaniu w lewo. Dlatego nie korzysta z buspasa.
pozko
Użytkownik
Dołączył: 13 listopada 2011
Ulubiony pojazd: PCC
Stary post 27 marca 2013 19:33
No dokładnie! Was, uprzedziłeś mnie. A tak z innej beczki: w multiplayerze będą dostępne 2 tryby: cooperative i competitive, a także możliwość grania w minizespołach po 2 graczy. Będzie ciekawie. Panowie, za chwilę będzie trzeba pomyśleć o jakichś rozgrywkach dla graczy polskiej edycji! System ligowy czy pucharowy?
Mati15
Użytkownik
Dołączył: 14 lutego 2013
Wiek: 23
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Mercedes Conecto i Pesa 120Na
Stary post 27 marca 2013 21:32
Dla mnie jest zasmucające że twórcy na filmikach nie pokazują aż tak dużo nowości w grze .
Niestety musimy przeczekać do samego sprawdzenia gry. A tak dokładnie wiadomo co do premiery w sklepach?
damianbakowski
Użytkownik
Dołączył: 2 maja 2012
Wiek: 20
Skąd: Kraków
Ulubiony pojazd: Bombardier NGT8
Stary post 28 marca 2013 14:58
Według mnie to właśnie dobrze że twórcy nie przedstawiają wszystkich nowości. Grając będziesz miał większą radość z poznanych funkcji.
W sklepach gra powinna się pojawić zgodnie z polską premierą czyli 5 kwietnia.
adammarcin11
Użytkownik
Dołączył: 16 maja 2012
Wiek: 19
Skąd: Kraków
Ulubiony pojazd: Solaris Urbino 18
Stary post 28 marca 2013 15:45
Mam pytanie czy będzie samemu można wpisać numer linii czy tak jak CIM 1 trzeba będzie samemu przyciskać przycisk aż do swojego numeru autobusu itd.
Mati15
Użytkownik
Dołączył: 14 lutego 2013
Wiek: 23
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Mercedes Conecto i Pesa 120Na
Stary post 28 marca 2013 17:08
damianbakowski Może to i prawda ale trochę więcej informacji nie zaszkodziłoby. Chciałem zadac to samo pytanie co adammarcin.
Czy można zmienic numerację linii w mieście, bo w CiM1 dopiero po 30 letniej karierze dotarłem do 100-tek.(zwykłe warunki)
Emir
Użytkownik
Dołączył: 15 października 2011
Wiek: 19
Skąd: Bartoszyce
Ulubiony pojazd: Neoplan N4416Ü
Stary post 28 marca 2013 19:59
http://www.cimexchange.com/page/index.html/_/articles/developer-diary-11-on-creating-cim-2-r58
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 28 marca 2013 20:59
Jutro postaram się to przetłumaczyć, lecz jest jedna ciekawa sprawa. Tworząc CiM 2 CO tworzy równocześnie inny projekt - brzmi interesująco. Ja domyślam się że będzie to gra o budowie metropolii. Innymi ciekawymi elementami będą edytor scenariuszy, listę definiowania reguł, edytor szczegółowości map.

Dodatkowo na oficjalnej stronie dwójki zostały dodane 4 polskie sklepy, więc jest szansa iż Cenega zakończyła wszystkie rozmowy
Lista sklepów:
cena premiera
muve.pl 54,99zł 05.04.2013
grymel.p 49,99zł 08.04.2013
merlin.pl 59,99zł 08.04.2013
empik.com 50,99zł 08.04.2013
Emir
Użytkownik
Dołączył: 15 października 2011
Wiek: 19
Skąd: Bartoszyce
Ulubiony pojazd: Neoplan N4416Ü
Stary post 28 marca 2013 21:33
Skoro na oficjalnej stronie CiM2 są zamieszczone linki do polskich sklepów oferujących kupno gry, to może Cenega zrobiła też postępy w sprawie polskojęzycznych DLC?
gulgor0
Użytkownik
Dołączył: 25 lipca 2011
Wiek: 18
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Mercedes Conecto G
Stary post 28 marca 2013 21:55
To już ostatni deweloperski dziennik CIM2. Tłumaczenie:
------------------------------------------------------------------------
Cities in Motion 2 zbliża się produkcji więc w końcu zdecydowaliśmy się pokazać coś bardziej specjalnego zamiast innego podstawowego elementu informacji gry. Byliśmy bardzo zajęci w Colossal Order w związku z ostatnimi poprawkami do gry i postanowiliśmy wypolerować ostateczne szczegóły. To była długa droga, aby dostać się tutaj, ale teraz jesteśmy bardzo szczęśliwi, aby móc zaprezentować grę, że możemy być naprawdę dumni.

W Colossal Order, obecnie jest zespół dziesięciu osób. Dokonywanie dużej gry symulacyjnej PC jest wyczynem, ale ponieważ wszyscy jesteśmy trochę szaleni tu, pracujemy także nad innym projektem w tym samym czasie. Cities in Motion 2 jest naszym priorytetem, a sam projektant i programista-zespół pracuje nad tym, jak z CIM1. Dla mnie, jako wiodącego projektanta, to było świetne by być w stanie pracować na sequelem, bo jestem w stanie zrobić większość rzeczy, które nie sprawiają, że należą do pierwszej części gry. Lubię, jak dynamiczne miasta będą wyglądać jako wizualne, naturalny sposób pokazywania postępów gracza w grze, jak rozkłady jazdy daje znacznie większą kontrolę i, naprawdę, chciałabym po prostu usiąść i obejrzeć małych obywateli o swojej działalności.

Ja osobiście czuję się jak zrobiliśmy dobrą robotę i że sequel jest naprawdę przeniesieniem, głębiej i bardziej interesującym sposobem gry Cities in Motion. Ostateczna decyzja będzie oczywiście zależeć od graczy, ale mam nadzieję, że gra spodoba im się! Gra została bardzo dobrze przyjęta podczas testów alfa i zapowiedzi pierwszych dzienników deweloperskich do tej pory. Prawdziwy test będzie po pełnym wydaniu, że ludzie grający w tą grę godzinami i wypróbują wszystkie inne możliwości.

Najwspanialszą rzeczą, by wyjść z pierwszego CIM jest wspaniała społeczność wokół niego. Mody, użytkownicy tworzący mapy i inne dostosowania dokonane przez społeczność przyniosły tak wiele więcej do gry. To wiele znaczy dla nas i chcemy wspierać wysiłki naszych fanów. Chcemy aby społeczność była zadowolona z nowej gry i jest w stanie po raz kolejny zrobić to samodzielnie. Wyzwaniem było, że używamy silnika Unity w sequelu, który ma znacznie lepszą wydajność niż silnik stosowany w pierwszej grze, ale ma pewne ograniczenia dotyczące modów. Pracowaliśmy na drodze pełnej przeszkód, zapewniając szczegółowy edytor map i dodanie edytora scenariuszy i modyfikowalnych reguł
list. Te dwie ostatnie funkcje zostaną włączone do bezpłatnej aktualizacji po opublikowaniu gry po to, by tylko dać nam wystarczająco dużo czasu na dopracowanie ich do perfekcji żeby cieszyć się nowymi kampaniami, multiplayerem i edytorem map.
Mamy nadzieję, że zrobimy różne DLC do gry, jak również różne darmowe aktualizacje, ale to są rzeczy, które zostaną określone w przyszłości. Teraz koncentrujemy się czy gra jest wolna od błędów. Później będzie czas na pracę na więcej treści! (I skorygowaniu wszelkich błędów, które mogły wymknąć się z testowania ... miejmy nadzieję, że nie, ale jesteśmy gotowi, jeśli jesteś tam!)

Przede wszystkim chcemy podziękować. Dziękujemy wszystkim graczom, którzy grali w naszą grę, a przede wszystkim tym, którzy dali nam opinię i pozwoliła, aby sequel był jeszcze lepszy! Czekamy również na wszystkich nowych graczy, i jest to wspaniałe mieć nowych ludzi omawiających grę. Zapraszamy na spotkanie z naszymi deweloperami na forach i powiedzieć nam swoje myśli o Cities in Motion 2, lub po prostu porozmawiać z nami o tym, co chcesz!
------------------------------------------------------------------------
Dobra, wrzucić to do newsów (i może trochę jeszcze poprawić, przekopiowałem tekst do Tłumacza Google i poprawiłem błędy ale chyba jeszcze tam tkwią)
Widać że praktycznie wszystko co chcieliśmy to jest, jedynie jedno pytanko:
Czy będą zatoczki przystankowe w grze?
W końcu lepiej zamiast pisać to cierpliwie czekać na premierę. W końcu za ok. 8 dni premiera!
kabexxx
Użytkownik
Dołączył: 25 lipca 2012
Wiek: 20
Skąd: Wrocław
Ulubiony pojazd: Skoda 19T, MB Citaro 2
Stary post 29 marca 2013 00:23
Moim zdaniem nie muszą być zatoczki dla autobusów - wystarczy, że połączysz drogę z elementem drogi szerszej, która ma buspas

Czyli:

==/Szerszy element z bus-pasami======
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
==----------------------------------------======
**Szerszy element z bus-pasami/
pola98
Użytkownik
Dołączył: 25 grudnia 2012
Ulubiony pojazd: 105Na
Stary post 29 marca 2013 08:29
cytat:
empik.com 50,99zł 08.04.2013

Ja już zgupiałem.Ta premiera jest 5-go czy 8-go?
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 29 marca 2013 15:17
Otrzymałem dziś informację od Cenegi:

cytat:
Wygląda na to, że się pojawi za sekundę na Muve albo już jest


Rzeczywiście na muve.pl CIM2 jest dostępne z DLC



@pola98
Oficjalna premiera w Polsce ma miejsce 05.04.2013, dlaczego w innych sklepach datą premiery jest 8 kwietnia nie wiem. Mogę jedynie przepuszczać że jest to polityka Cenegi
Emir
Użytkownik
Dołączył: 15 października 2011
Wiek: 19
Skąd: Bartoszyce
Ulubiony pojazd: Neoplan N4416Ü
Stary post 29 marca 2013 16:22
Swietnie, dzieki Cenega! Nareszcie Polska nie jest krajem 2 kategorii. Rozumiem, ze DLC bedzie dostepne do pobrania po premierze gry. Licze tez, ze wszelakie latki do gry i bezplatne dodatki tez beda tlumaczone
DzimBo
Użytkownik
Dołączył: 21 marca 2013
Ulubiony pojazd: rower
Stary post 29 marca 2013 16:28
Może wiecie czy będzie wersja elektroniczna CIM2 w języku polskim?
Mati15
Użytkownik
Dołączył: 14 lutego 2013
Wiek: 23
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Mercedes Conecto i Pesa 120Na
Stary post 29 marca 2013 17:09
Po pierwsze: Trzeba czytac wszystkie informacje na dany temat czyli np. CiM2

Po drugie: 5.04.2013 wyjdzie polska premiera gry ([poprawka] byc może w elektronicznej wersji)
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 29 marca 2013 17:11
Od Cenegi otrzymałem taką odpowiedź:
cytat:
Chcemy zapewnić fanom gry zarówno dostęp do dodatków w polskiej wersji i w polskiej cenie w wersji elektronicznej - w tej sprawie również prowadzone są rozmowy z Paradoxem. Także odnośnie dostępności dodatków do pierwszej części gry.

Zaryzykowałbym stwierdzenie że może być dostępne.
qamil
Użytkownik
Dołączył: 12 listopada 2011
Wiek: 23
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Ulubiony pojazd: Jelcz 120
Stary post 29 marca 2013 17:11
Właśnie, mnie też ciekawi jak będzie wyglądać sprawa elektronicznej dystrybucji / podpinania zwykłej edycji pod steama. Są odnośnie tego jakieś wieści czy trzeba poczekać na wydanie gry?
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 29 marca 2013 18:29
W dwójce zabraknie również dwóch elementów znanych z jedynki, tj. dworców kolejowych i lotnisk.
qamil
Użytkownik
Dołączył: 12 listopada 2011
Wiek: 23
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Ulubiony pojazd: Jelcz 120
Stary post 30 marca 2013 10:05
Co ciekawe, na Steamie spolszczone są nazwy osiągnięć (w jedynce polskie odpowiedniki były jedynie w menu po wgraniu spolszczenia, steam trzymał się oryginalnego nazewnictwa). Cena steamowa to 20 ojro, czyli 30PLN więcej niż życzy sobie Cenega, także jeśli będzie możliwość rejestracji na steamie edycji pudełkowej to nie ma co kombinować
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 30 marca 2013 15:00
Jeśli będziesz chciał grać z przyjaciółmi to musisz zarejestrować grę na steamie by dostać Steam ID
gulgor0
Użytkownik
Dołączył: 25 lipca 2011
Wiek: 18
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Mercedes Conecto G
Stary post 1 kwietnia 2013 00:50
O to moje informacje o nadchodzącym CiM 2
1. Narazie gra od steamu będzie tylko po angielsku albo po niemiecku
2. PROMOCJA!! Jeżeli kupisz CiM 2 szybko po premierze dostaniesz za darmochę dodatek do niej!
3. Z osiągnięć gry pojawiło się bardzo dużo:
a. z pewnością miasta będą bardzo duże bo jest osiągnięcie o budowie 100 linii.
b. będzie kampania, a wraz z tym jedna nazwana Współczesność
c. będzie tryb swobodny i wraz z tym jakieś inne tryby [w nim]
d. to samo z trybem wieloosobowym też w nim będą jakieś tryby
I na koniec żarcik z gry:
Jak się nazywa zbudowanie zbyt dużej ilości linii trolejbusowej:
TROLLOWANIE
Z czego już jutro premiera CIM2 (niestety nie w polsce ale później )
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 1 kwietnia 2013 13:26
Pełna lista 51 osiągnięć w Cim 2:
Emir
Użytkownik
Dołączył: 15 października 2011
Wiek: 19
Skąd: Bartoszyce
Ulubiony pojazd: Neoplan N4416Ü
Stary post 1 kwietnia 2013 14:03
Jak ten czas szybko leci! Juz jutro premiera CiM 2!
Mati15
Użytkownik
Dołączył: 14 lutego 2013
Wiek: 23
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Mercedes Conecto i Pesa 120Na
Stary post 1 kwietnia 2013 17:33
Rzeczywiście aż trudno uwierzyc że premiera CiM2 będzie już jutro a Polsce w piątek.

Aha mam takie dołujące pytanie o które nikt się nie upominał.
W jaki sposób zmiania się barwy pojazdów w mieście bo nikt i nigdzie nie jest to opisane?
Emir
Użytkownik
Dołączył: 15 października 2011
Wiek: 19
Skąd: Bartoszyce
Ulubiony pojazd: Neoplan N4416Ü
Stary post 1 kwietnia 2013 17:57
Na filmach widać było czerwone i niebieskie zajezdnie, więc wnioskuję, że wybór koloru będzie dostępny. Jego wybór zapewne będzie się odbywał tak jak w CiM1.
pola98
Użytkownik
Dołączył: 25 grudnia 2012
Ulubiony pojazd: 105Na
Stary post 1 kwietnia 2013 18:58
Dlaczego nie będzie dworców i lotnisk ?Przecież miasto bez dworca i lotniska jest trochę bezsensowne (ciekawe czym do miasta będą docierać ludzie bo chyba nie tylko samochodami a na pewno nie PKS-em)
stanislawser
Użytkownik
Dołączył: 10 kwietnia 2012
Wiek: 42
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Wszystkie Solarisy.
Stary post 1 kwietnia 2013 19:25
Czy darmowy dodatek dostanie się do gry pudełkowej, czy tylko elektroniczenej i ile będzie trwać promocja?
KONDZIORRO2
Użytkownik
Dołączył: 6 listopada 2012
Wiek: 19
Skąd: Kraków
Ulubiony pojazd: Scania CN113ALB Pesto
Stary post 1 kwietnia 2013 20:30
Przeczytaj sobie ten artykuł:

Citiesinmotion.pl

To będziesz wiedział

W większości wypadków DLC dodawany jest tylko do sprzedarzy przedpremierowej.
Aleksander010
Użytkownik
Dołączył: 23 stycznia 2013
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Solbus sm 12
Stary post 2 kwietnia 2013 12:56
Mógłby mi ktoś doradzić? Pewnie głupie pytanie, ale czy lepiej kupić steam'owską (po niemiecku lub angielsku)wersję z DLC , czy czekać do 5.04.13r. na polską wersje ( po polsku)?
Emir
Użytkownik
Dołączył: 15 października 2011
Wiek: 19
Skąd: Bartoszyce
Ulubiony pojazd: Neoplan N4416Ü
Stary post 2 kwietnia 2013 13:13
Kup na muve.pl. Polska wersja z darmowym DLC
Aleksander010
Użytkownik
Dołączył: 23 stycznia 2013
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Solbus sm 12
Stary post 2 kwietnia 2013 13:15
Dzięki Emir.
stanislawser
Użytkownik
Dołączył: 10 kwietnia 2012
Wiek: 42
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Wszystkie Solarisy.
Stary post 2 kwietnia 2013 13:41
Ja już kupiłem (na muve.pl) i czekam na (darmową) dostawę gry i DLC! Nie mogę się doczekać
Emir
Użytkownik
Dołączył: 15 października 2011
Wiek: 19
Skąd: Bartoszyce
Ulubiony pojazd: Neoplan N4416Ü
Stary post 2 kwietnia 2013 13:57
Ja też dokonałem zakupu
DzimBo
Użytkownik
Dołączył: 21 marca 2013
Ulubiony pojazd: rower
Stary post 2 kwietnia 2013 13:58
Ja jeszcze wstrzymuje się z zakupem, ponieważ liczę ze będzie można kupić grę w wersji elektronicznej w wersji polskiej przed premiera...
Emir
Użytkownik
Dołączył: 15 października 2011
Wiek: 19
Skąd: Bartoszyce
Ulubiony pojazd: Neoplan N4416Ü
Stary post 2 kwietnia 2013 14:21
Angielska instrukcja do gry: http://cdn.steampowered.com/Manuals /225420/CiM%20II_Manual_EN.pdf?t=1364828744
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 2 kwietnia 2013 15:21
Nowy film:
kibic
Użytkownik
Dołączył: 7 września 2012
Stary post 2 kwietnia 2013 15:40
Macie jakieś informacje na temat wersji demo?
Będzie w ogóle?
stanislawser
Użytkownik
Dołączył: 10 kwietnia 2012
Wiek: 42
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Wszystkie Solarisy.
Stary post 2 kwietnia 2013 16:14
Właśnie, co z demo?
Mati15
Użytkownik
Dołączył: 14 lutego 2013
Wiek: 23
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Mercedes Conecto i Pesa 120Na
Stary post 2 kwietnia 2013 16:58
Jak dla mnie ten trailer ukazuje w sobie połacznie dwóch odrębnych gier:
1. Zarządzanie komunikacją miejską w Cities in Motion
2. Rozbudowa miasta w Cities XL
CiM bardzo przypomina serię CXL z tego względu że prawdopodobnie twórcy ściągnęli tworzenie dróg i budynków właśnie z CXL. Na tym (ostatnim) filmie jest ukazane duże podobieństwo do CXL.
Niecierpliwie czekam na premierę na półkach .
stanislawser
Użytkownik
Dołączył: 10 kwietnia 2012
Wiek: 42
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Wszystkie Solarisy.
Stary post 2 kwietnia 2013 19:02
CITIES IN MOTION 2 już dostępny na steam-ie!
Są również nowe screany.
Aleksander010
Użytkownik
Dołączył: 23 stycznia 2013
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Solbus sm 12
Stary post 2 kwietnia 2013 22:55
Jutro przedstawię wszystkie autobusy i tramwaje (z DLC będą specjalnie oznaczone). Zachęcam również do zapoznania się z tematem ,,Co zrobisz po zakupie Cim 2?" oraz skomentowania.
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 2 kwietnia 2013 23:03
Dostępne pojazdy:
Autobusy (3 szt.)
krótki, przegubowy, piętrowy
Tramwaje (3 szt.)

Trolejbusy (2 szt.)
przegubowy, dwu przegubowy
Metro (2 szt.)

Tramwaj wodny (2 szt.)

Ogólnie mizernie, możemy być pewni znacznie większej dawki dlc...
Aleksander010
Użytkownik
Dołączył: 23 stycznia 2013
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Solbus sm 12
Stary post 2 kwietnia 2013 23:27
A DLC:
tramwaj 5 i 7 członowy
autobus krótki (przypomina PKS-a)
prom wodny
oraz wisienka na torcie Solaris trolino 18
podsumowanie:
-4 autobusy
-5 tramwai
-3 trolejbusy
-2 składy metra
-3 tramwaje wodne
Czyli w sumie 17 pojazdów.
jeanlukas
Użytkownik
Dołączył: 27 lipca 2011
Wiek: 33
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: 805Na
Stary post 3 kwietnia 2013 02:21
A jest jakaś wersja demo? Do pierwszej części była.
Czy może ktoś dokładniej wyjaśnić jak jest z tym DLC? Czy jak kupię w dniu premiery np. w media to też z tym dodatkiem, czy tylko z pre-order jest DLC? Bo jak tak to ogolnie z ilością pojazdów bardzo słabo! Z resztą nawet z DLC jest ich i tak mało.
matsob32
Użytkownik
Dołączył: 31 lipca 2011
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: Bombardier Cityrunner
Stary post 3 kwietnia 2013 06:57
Tak, dla zabicia czasu polecam Let's play z CiM2:
http://www.youtube.com/watch?v=201oOJ9o0YM

robsach
Użytkownik
Dołączył: 29 grudnia 2011
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: Ikarus 280
Stary post 3 kwietnia 2013 14:06
mnie ciekawi jeszcze jedna rzecz: różnorodność otoczenia.
bo w przypadku transportu ta różnorodność nie jest aż tak ważna (ja korzystam w CiM 1 głównie z 803N i 105 i w zupełności wystarcza).
Większy problem to róznorodność otoczenia (głównie budynki). Ciekawe, jak duża jest baza budynków - jak bardzo będą się powtarzać.
Macie już może jakąś wiedzę w tej sprawie?
damiankk1997
Użytkownik
Dołączył: 18 września 2011
Wiek: 21
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Ulubiony pojazd: Solaris Urbino 12
Stary post 3 kwietnia 2013 15:05
Szkoda że tak mało pojazdów ,fajnie by było jakby było tak jak w CiM ,że z czasem znikałyby starsze modele pojazdów i w zamian dostępne były by do kupienia nowsze .
Aleksander010
Użytkownik
Dołączył: 23 stycznia 2013
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Solbus sm 12
Stary post 3 kwietnia 2013 15:58
Nie zgadniecie jak nazywa Solaris Trolino 1. W Cim 2 nazywa się ,,Pavlov Krushava"() czy jakoś tak.
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 3 kwietnia 2013 16:29
Nie mają praw do wykorzystywania prawdziwych nazw, stąd taka nazwa. Mogli go chociaż nazwać Solar itp.
Mati15
Użytkownik
Dołączył: 14 lutego 2013
Wiek: 23
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Mercedes Conecto i Pesa 120Na
Stary post 3 kwietnia 2013 17:42
Mam takie małe pytanko.

Czy możliwe byłoby stworzenie elektronicznych tablic w pojazdach (tak jak w rzecziwistości, bo biorąc pod uwagę osiągnięcie "Liniowy 3 - stwórz 100 linii" trudno byłoby odróżnic gdzie jaki autobus jedzie)
Aleksander010
Użytkownik
Dołączył: 23 stycznia 2013
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Solbus sm 12
Stary post 3 kwietnia 2013 17:52
Uwaga!!! Teraz możesz wpisać dowolny numer lini. Super.
Mati15
Użytkownik
Dołączył: 14 lutego 2013
Wiek: 23
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Mercedes Conecto i Pesa 120Na
Stary post 3 kwietnia 2013 17:56
NIEMOŻLIWE!!!

Na filmach tego nie pokazali!

No, no, no ta informacja powinna byc godnie ukazana...
Aleksander010
Użytkownik
Dołączył: 23 stycznia 2013
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Solbus sm 12
Stary post 3 kwietnia 2013 18:08
Możliwe każdy kto chce lub może niech na YouTube wpisze ,,cities in motion 2" i mamy rożne filmiki graczy grających w Cim 2.
Mati15
Użytkownik
Dołączył: 14 lutego 2013
Wiek: 23
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Mercedes Conecto i Pesa 120Na
Stary post 3 kwietnia 2013 18:13
To już odkryłem "Let's Play Atmo Cities in Motion 2", tam widac miejsce gdzie można zmienic nr. linii
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 3 kwietnia 2013 18:17
cytat:
Uwaga!!! Teraz możesz wpisać dowolny numer lini. Super.

Nie wiem czy można wpisać dowolny numer, ale ja na jednym z filmów zauważyłem listę z wyborem linii.
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 4 kwietnia 2013 10:57
Jeśli ktoś zamawiał przez muve.pl to informuję iż już zostały wysłane (przynajmniej w moim przypadku)
pozko
Użytkownik
Dołączył: 13 listopada 2011
Ulubiony pojazd: PCC
Stary post 4 kwietnia 2013 11:11
Potwierdzam, jeszcze wczoraj wieczorem dostałem maila, że wysłali
DzimBo
Użytkownik
Dołączył: 21 marca 2013
Ulubiony pojazd: rower
Stary post 4 kwietnia 2013 11:11
Ja też zamówiłem na muve.pl, ale żadnej informacji jeszcze nie dostałem ze wysłali już...
Jordi
Użytkownik
Dołączył: 29 lutego 2012
Stary post 4 kwietnia 2013 11:51
Ja nadal mam "zamówienie jest realizowane" i maila nie dostałem

EDIT 12:05 - wysłali XD
Emir
Użytkownik
Dołączył: 15 października 2011
Wiek: 19
Skąd: Bartoszyce
Ulubiony pojazd: Neoplan N4416Ü
Stary post 4 kwietnia 2013 14:48
Moja gra też została przekazana do wysyłki
Liczę, że dotrze do mnie już jutro...
robsach
Użytkownik
Dołączył: 29 grudnia 2011
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: Ikarus 280
Stary post 5 kwietnia 2013 10:04
czy ktoś już kupił pudełkowe wydanie CiM2?
jeśli tak - to w jakim sklepie?
pozko
Użytkownik
Dołączył: 13 listopada 2011
Ulubiony pojazd: PCC
Stary post 5 kwietnia 2013 10:54
Właśnie przed godziną dostałem pudełko z muve, rozpakowałem, wgrałem steama, zarejestrowałem i pograłem, ale niestety muszę konczyć..., praca wzywa . Do grania wrócę wieczorem. Pierwsze wrażenia: CiM1 i CiM2 to kompletnie różne gry. I dobrze! Będę grał w obie. Na szybko: Gra się dobrze, płynnie, będzie trochę nauki z nowym panelem, denerwuje nawigacja klawiszami ASWD.
DzimBo
Użytkownik
Dołączył: 21 marca 2013
Ulubiony pojazd: rower
Stary post 5 kwietnia 2013 14:11
Czy ktoś kto zamówił z muve.pl dostał w preorderze dlc?
volit
Użytkownik
Dołączył: 11 lipca 2011
Stary post 5 kwietnia 2013 14:28
Ja zamawiałem na muve.pl. Nie dostałem żadnego osobnego kodu ale jak zainstalowałem to Steam coś pobrał dodatkowo.
DzimBo
Użytkownik
Dołączył: 21 marca 2013
Ulubiony pojazd: rower
Stary post 5 kwietnia 2013 14:30
a sprawdzałeś w grze czy masz dodatkowe pojazdy i przystanki? Mi tez steam pobierał, ale DLC to nie było, bo mam standardowa ilość pojazdów.
volit
Użytkownik
Dołączył: 11 lipca 2011
Stary post 5 kwietnia 2013 14:54
Standardowo 3 tramwaje, 3 autobusy
DzimBo
Użytkownik
Dołączył: 21 marca 2013
Ulubiony pojazd: rower
Stary post 5 kwietnia 2013 15:14
Czyli cenega w kulki poleciała z tym DLC...

Edit// Jednak nie, własnie przed chwila dostałem emial z kodem z DLC.
volit
Użytkownik
Dołączył: 11 lipca 2011
Stary post 5 kwietnia 2013 15:37
Ja również
stanislawser
Użytkownik
Dołączył: 10 kwietnia 2012
Wiek: 42
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Wszystkie Solarisy.
Stary post 5 kwietnia 2013 16:43
I co zrobić z tym kodem?
DzimBo
Użytkownik
Dołączył: 21 marca 2013
Ulubiony pojazd: rower
Stary post 5 kwietnia 2013 16:45
Aktywować go w programie steam.
stanislawser
Użytkownik
Dołączył: 10 kwietnia 2012
Wiek: 42
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Wszystkie Solarisy.
Stary post 5 kwietnia 2013 16:49
Gdzie? ( W tej kwestii jestem zupełnie zielony )
DzimBo
Użytkownik
Dołączył: 21 marca 2013
Ulubiony pojazd: rower
Stary post 5 kwietnia 2013 16:57
Tutaj masz jak to zrobić.
jeanlukas
Użytkownik
Dołączył: 27 lipca 2011
Wiek: 33
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: 805Na
Stary post 5 kwietnia 2013 17:08
Rozumiem, że DLC nie jest dostępne z wersją gry kupioną w slepie? Aktywowałem przez Steam (tylko tak mogłem ją zainstalować) i tam jak klikam na DLC (z lewej strony okna menu) mam, że jest niedostępne! Czy ktoś wie coś na ten temat? Pojazdów jest szokująco mało!!!!!!!!!

Grę kupiłem w promocji za 49,99 w Media a na pudełku jest cena 59,99
volit
Użytkownik
Dołączył: 11 lipca 2011
Stary post 5 kwietnia 2013 17:10
Przy aktywacji mi pisało, że DLC jeszcze niedostępne ale po uruchomieniu gry jest wszystko to co w DLC być powinno.
qamil
Użytkownik
Dołączył: 12 listopada 2011
Wiek: 23
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Ulubiony pojazd: Jelcz 120
Stary post 5 kwietnia 2013 17:12
DLC było tylko dorzucane do preorderów, w Polsce to chyba tylko przez muve.pl oraz bezpośrednie kupno na steamie.
jeanlukas
Użytkownik
Dołączył: 27 lipca 2011
Wiek: 33
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: 805Na
Stary post 5 kwietnia 2013 17:12
cytat:
Przy aktywacji mi pisało, że DLC jeszcze niedostępne ale po uruchomieniu gry jest wszystko to co w DLC być powinno.


A jaką masz wersje pre-order czy w sklapie kupiłeś?
volit
Użytkownik
Dołączył: 11 lipca 2011
Stary post 5 kwietnia 2013 17:12
pre order kupiony na muve.pl
jeanlukas
Użytkownik
Dołączył: 27 lipca 2011
Wiek: 33
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: 805Na
Stary post 5 kwietnia 2013 17:15
To mam nadzieję, że dodadzą coś za free bo ogólnie to jest bardzo skromnie!
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 5 kwietnia 2013 17:35
za free dodadzą dwa edytory
Jordi
Użytkownik
Dołączył: 29 lutego 2012
Stary post 5 kwietnia 2013 18:59
Po 3h pykania szybkie wnioski:

Plusy:
- ładna grafika (lepsza od Sim City) plus chodzi na średnich detalach na kompie poniżej wymagań minimalnych (bo ja takowy mam)
- rozkłady jazdy - w końcu pojady nie jeżdżą stadami (chyba że ustawimy w rozkładzie wyjazd o tej samej porze albo kilka minut odstępu)
- strefy i masa przeróżnych biletów
- ogromny wybór dróg do budowy
- każdy mieszkaniec ma inne potrzeby - w końcu nie są anonimowi
- światła i ruch drogowy
- możliwość zmiany numeru linii, nazwy przystanku już podczas gry - nie tylko w edytorze

Minusy:
- liczba pojazdów troszkę za mała nawet po ściągnięciu DLC - daliby jeszcze po dwa i już byłoby nawet ok
- obowiązek początku i końca trasy w zajezdni
- nieintuicyjna budowa metra
- przesuwanie mapy wyłącznie "WSAD"
- gra raz mi wywaliła do pulpitu, ale później już 2h30min chodziła bezproblemowo (może pamięć przeciążona była czy co)

Ogólnie pierwsze wrażenie taka czwóreczka - jest niedosyt, ale oczekiwania miałem naprawdę duże XD Jest dobrze ogólnie :-)
lamv
Użytkownik
Dołączył: 5 kwietnia 2013
Stary post 5 kwietnia 2013 19:12
Co do budowy metra to jest to dla mnie wyjątkowo spartaczone, robienie pętli dla metra to istna sztuka sztuka. Daliby gotowe pętle do wstawienia lub skrzyżowania dla kilku linii.

I jeszcze jedno, czy nie ma możliwości wyłączenia widoku ulic w trakcie budowy linii metra? Po wejściu w tryb widoku podziemnego ulice nadal pozostają i budowanie metra jest bardzo utrudnione.
piotr1990
Użytkownik
Dołączył: 22 września 2011
Stary post 5 kwietnia 2013 20:26
Czy jest tez jakaś konkurencja? w sensie że konkurencyjna firma prowadzona przez komputer ustawia Swoje linie?
KONDZIORRO2
Użytkownik
Dołączył: 6 listopada 2012
Wiek: 19
Skąd: Kraków
Ulubiony pojazd: Scania CN113ALB Pesto
Stary post 5 kwietnia 2013 20:39
Jak dodać pojazd na linię?
piotr1990
Użytkownik
Dołączył: 22 września 2011
Stary post 5 kwietnia 2013 20:42
Pojazd na linie automatycznie się sam dodaje musisz dodać a raczej kupić pojazdy do zajedni z której wyjeżdżają
Invader
Użytkownik
Dołączył: 25 marca 2012
Stary post 6 kwietnia 2013 09:17
Mam pytanie, czy jest możliwość ustawienia daty "luźnej gry" w CM1 była taka opcja np. ustawienie gry od 1920r.
Tom
Użytkownik
Dołączył: 6 kwietnia 2013
Wiek: 29
Skąd: Zabrze
Stary post 6 kwietnia 2013 11:04
Chyba nie ma, bo z tego co czytałem to pierwsza część gry to gra na przełomie dziesięcioleci, taka historyczna a tutaj wszystko jest skupione w obecnej nowe metropoli.
qamil
Użytkownik
Dołączył: 12 listopada 2011
Wiek: 23
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Ulubiony pojazd: Jelcz 120
Stary post 6 kwietnia 2013 11:13
Dokładnie, startując w 1920 grałbyś ciągle w tym roku, bo czas leci w drugiej części o wiele wolniej. Dlatego właśnie jest tak mało pojazdów - w pierwszej części bez modów naraz była podobna ilość
piotr1990
Użytkownik
Dołączył: 22 września 2011
Stary post 6 kwietnia 2013 14:44
A czy ktoś wie co z tą konkurencją? czy tylko w ramach multi player?
Ramzes_Wielki
Użytkownik
Dołączył: 21 sierpnia 2012
Stary post 26 grudnia 2013 21:20
Witam, czy może mi ktoś podpowiedzieć, jak po wygenerowaniu mapy realnego miasta stworzyć rzeki, jeziora, cieki wodne itp.?
kopernik
Użytkownik
Dołączył: 19 maja 2011
Stary post 5 stycznia 2014 11:57
witam, wgrałem sobie kilka map z neta. Niestety, działa tylko jedna, pozostałe otwierają się jako pusty płaski teren...

mapki biorę stąd:

www.cimexchange.com/files/category/39-cities-in-motion-2
Marziel
Użytkownik
Dołączył: 25 lutego 2014
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: Mercedes Conecto
Stary post 25 lutego 2014 12:34
Mam pytanie z czystej ciekawości:
Jak stworzony jest algorytm działania pasażerów, czy każdy z osobna ma programowo przypisany swój cel, kiedy rezygnuje i co robi, gdize idzie? Czy rano powtarza te operacje? Czy musi wrócić, czy może się teleportować? czy jak dwie linie jadą w tym samym kierunku dłuższy czas to może wybrać która pierwsza, czy upiera się na jedną i nic go nie interesuje? To ciekawe jest, wiecie jak to działa?
gulgor0
Użytkownik
Dołączył: 25 lipca 2011
Wiek: 18
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Mercedes Conecto G
Stary post 25 lutego 2014 21:20
Z pasażerami to nie wiem jak to działa, natomiast może się teleportować jeżeli będzie za długo czekał na autobus lub bardzo długo będzie stał w korku. Wybiera pierwszy bo to tzw. pierwszeństwo wejścia czyli więcej pasażerów zazwyczaj wchodzi do pierwszego autobusu jako że on pierwszy otworzył drzwi.
kabexxx
Użytkownik
Dołączył: 25 lipca 2012
Wiek: 20
Skąd: Wrocław
Ulubiony pojazd: Skoda 19T, MB Citaro 2
Stary post 26 lutego 2014 09:35
Mieszkańcy jeżdżą między domem, a jakimś miejscem, a 'gdzieś po mieście', czyli m.in. między pracą a sklepem się właśnie teleportują :/
Na przejściach dla pieszych wybierają DŁUŻSZE drogi (tzn. jeśli 'cel' znajduje się za nast. skrzyżowaniem na tej samej stronie drogi, to na najbliższym mieszkaniec przechodzi na drugą stronę, aby potem wrócić na tę właściwą)...
KONDZIORRO2
Użytkownik
Dołączył: 6 listopada 2012
Wiek: 19
Skąd: Kraków
Ulubiony pojazd: Scania CN113ALB Pesto
Stary post 25 kwietnia 2014 18:16
Można składać propozycje dotyczące pojazdów w nowym DLC:

Paradoxforum
Marziel
Użytkownik
Dołączył: 25 lutego 2014
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: Mercedes Conecto
Stary post 10 września 2014 09:36
Kiedy tworzą się korki? Mam spore juz miasto, trochę zarabiam, sporo linii, a ulice puściutkie, mimo że to kilkupasmowe aleje. Wiem, że można w scenariuszach, ale bez ich ruszania, nie zwiększy się jakoś samoistnie ruch uliczny prywatny? Ilu musi być mieszkańców żeby zrobiło sie takie naprawdę busy city?
kuracyja
Użytkownik
Dołączył: 29 października 2011
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: MB Conecto
Stary post 10 września 2014 15:11
Ot, na takiej mapie Warszawy w CiM2 (bodajże 80k mieszkańców) korki robią się pierwszego dnia gry przy normalnych ustawieniach reguł.
Marziel
Użytkownik
Dołączył: 25 lutego 2014
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: Mercedes Conecto
Stary post 11 września 2014 18:55
może dlatego że na razie mam 20 tys mieszkancow
Strona Główna >> O grze Cities in Motion >> Cities in Motion 2

Zaloguj się lub zarejestruj by dodać nowy post!

NEWSY
Premiera CSL już 10 marca
Premiera gry już niespełna za 2 tygodnie. Do wyboru są dwie edycje: standardowa lub delux.
Cities: Skylines zapowiedziane
W dniu wczorajszym na targach Gamescom 2014 Paradox Interactive ujawnił nową produkcję Cities: Skylines.
15 sierpnia
Cities In Motion 2: European Vehicle Pack DLC
Po długim czasie oczekiwania doczekaliśmy sie kolejnego DLC. Tym razem będzie to 5 pojazdów europejski w skłąd których wchodzą 2 autobusy, tramwaj i 2 składy metra.
Players Choice Vehicle Pack - premiera 17.06.2014
Players Choice Vehicle Pack to DLC do Cities In Motion 2, zawierające pięć nowych środków transportu, wybranych przez graczy drogą głosowania. Rozszerzenie zawiera: tramwaj Tatra 4m, pociąg metra Capi
12 czerwca
Premiera DLC Cities in Motion 2: European Cities. Przecena na CIM1 & CIM2 wraz z dodatkami
Dziś debiutuje nowe rozszerzenie do Cities in Motion 2 zatytułowane European Cities. Z tej okazji przeceniamy \\\"jedynkę\\\" i \\\"dwójkę\\\" oraz wybrane DLC ? wszystkie gry objęte ofertą są dostępn
ARTYKUŁY
e-SimCity.pl - polski fansite serii Sim City! EuroTruck-SIM.pl - polski fansite Euro Truck Simulator 2
SONDA
Czy kupiłeś/kupisz drugą część Cities in Motion?
Tak, kupiłem/kupię od razu w chwili premiery 46%
Tak, planuję niebawem kupić 16%
Kupię, gdy nieco stanieje 15%
Nie zamierzam, ukradłem piracką wersję 11%
W ogóle nie zamierzam grać w CiM2 12%
Łącznie głosów 224
Zaloguj się lub zarejestruj, by oddać głos
© 2011-2012 Cities-in-Motion.pl gfx by LESZ3u