Nick:
Hasło:
FORUM
Strona Główna >> Mody >> Sensowne pojemności pojazdów
qamil
Użytkownik
Dołączył: 12 listopada 2011
Wiek: 23
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Ulubiony pojazd: Jelcz 120
Stary post 22 lutego 2013 16:55
Witam, przybywam z tematem starym jak świat. Jaki polecacie mod na rzeczywiste pojemności pojazdów? Na CiM Exchange jest cały dział o nazwie "Capacity Tweakers", i powracając po dłuższej przerwie do CiM ciężko znaleźć odpowiedni...

Do tej pory korzystałem z rosyjskiego Vehicle Realism Mod (v.4.3). Niestety - nie jest on kompatybilny z najnowszymi patchami/DLC, przez co poprawione są tylko "tradycyjne" pojazdy - cała reszta dodanych później ma wartości sprawiające, że nie ma sensu ich używać.

Ten problem zmusił mnie do zmiany moda - zainstalowałem Vehicles Redone Mod autorstwa delta51. Niestety, ma on jedną poważną wadę, choć w opisie można przeczytać że "It's not a bug, it's a feature" - pojazdy nigdy nie są wycofywane. Z jednej strony to dobrze, bo można zawsze kupić każdy pojazd (nie jesteśmy ograniczani), ale w połączeniu z tragicznym menu zakupu pojazdów nie da się tego ogarnąć - gdy pojawia się kilka stron pojazdów przeglądanie ich to masakra, jeszcze za każdym razem trzeba klikać żeby poznać cechy wozu...

Tutaj pojawia się pytanie do was (nie konkretnie do was38, ale was jako użytkowników forum ): w jaki sposób poradziliście sobie z idiotycznymi domyślnymi pojemnościami pojazdów? Korzystacie z jednego ze wspomnianych modów pomijając jego wady, sami edytowaliście go aby dostosować do swoich potrzeb, a może jeździcie z tramwajami o pojemności 10 osób? Może istnieje inny sposób na poprawę tego problemu?
pozko
Użytkownik
Dołączył: 13 listopada 2011
Ulubiony pojazd: PCC
Stary post 22 lutego 2013 17:27
Szczerze mówiąc nie używam (i pewnie wielu kolegów na forum) żadnego moda regulującego pojemność pojazdów. Każdy parametr możesz zmienić sam (pojemność, cenę, przyspieszenie, szybkość hamowania, zużycie paliwa/energii, lata wprowadzania i wycofywania itd itp) i to zarówno w pojeździe z podstawki jak i tym z dowolnego modu. Częściowo opisane to jest w FAQ a częściowo w wątkach o GSFileViewer jak i przy okazji różnych problemów zgłaszanych przez użytkowników. Zapraszam do przejrzenia forum.
Jeśli uznasz, że GSFV jest za trudny, to zachęcam na początek do skorzystanie z Cim VehicleModdera, który jest jakby uproszczoną wersją GSFV. Wyedytujesz w nim podstawowe parametry ale tylko w pojazdach z podstawowej wersji gry. Do pobrania z naszej strony
kabexxx
Użytkownik
Dołączył: 25 lipca 2012
Wiek: 20
Skąd: Wrocław
Ulubiony pojazd: Skoda 19T, MB Citaro 2
Stary post 22 lutego 2013 17:33
Nie licząc tego, że to jet sensowna pojemność (w tych "blokach" mieszka po 7-9 osób, wiec jest to rozsądne). Ale też edytowałem pojemność pojazdów. @POZKO Ubiegłeś mnie....
pozko
Użytkownik
Dołączył: 13 listopada 2011
Ulubiony pojazd: PCC
Stary post 22 lutego 2013 17:38
Niechcący...
qamil
Użytkownik
Dołączył: 12 listopada 2011
Wiek: 23
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Ulubiony pojazd: Jelcz 120
Stary post 22 lutego 2013 18:28
@pozko: Masz rację, i domyślam się że sporo ludzi faktycznie samemu sobie edytowało, jednak trochę z tym zabawy jest. Równie dobrze można przecież poprawić ręcznie wartości z modów, dodając brakujące pojazdy w przypadku Realism Mod lub dopisując daty wycofania w Redone Mod. Myślę, że jednak dobrze by było ułatwić to wstawiając już gotowe rozwiązanie. Skontaktowałem się z autorem Vehicle Redone Mod (jest Polakiem, może udziela się tutaj na forum tylko go nie zauważyłem?), delta51 napisał że planuje za jakiś czas wypuścić aktualizację moda - może wtedy doczekam się upragnionego gotowca

@kabexxx: Cóż, małe pojazdy i małe budyneczki, więc wszystko się wydaje okej. Skąd w takim razie takie tłumy na przystankach, że w przypadku pierwszego scenariusza w Berlinie ciężko je rozpędzić nawet używając zwiększonej pojemności pojazdów? Pozostaje nam liczyć, że zostanie to poprawione w CiM 2
kabexxx
Użytkownik
Dołączył: 25 lipca 2012
Wiek: 20
Skąd: Wrocław
Ulubiony pojazd: Skoda 19T, MB Citaro 2
Stary post 22 lutego 2013 18:54
Trzeba szybko rozwinąć sieć połączeń, wtedy pasażerowie nie są skazani na jedną linię. W tej grze jeśli ktoś wybiera się do celu pieszo może przejść "z buta" na przyst. nawet pół miasta, aby przejechać dalej.
pio
Użytkownik
Dołączył: 12 sierpnia 2012
Skąd: Wrocław
Ulubiony pojazd: Konstal 102Na
Stary post 15 marca 2013 17:12
qamil
Może przydał by się cim vehicle modder?
Strona Główna >> Mody >> Sensowne pojemności pojazdów

Zaloguj się lub zarejestruj by dodać nowy post!

NEWSY
Premiera CSL już 10 marca
Premiera gry już niespełna za 2 tygodnie. Do wyboru są dwie edycje: standardowa lub delux.
Cities: Skylines zapowiedziane
W dniu wczorajszym na targach Gamescom 2014 Paradox Interactive ujawnił nową produkcję Cities: Skylines.
15 sierpnia
Cities In Motion 2: European Vehicle Pack DLC
Po długim czasie oczekiwania doczekaliśmy sie kolejnego DLC. Tym razem będzie to 5 pojazdów europejski w skłąd których wchodzą 2 autobusy, tramwaj i 2 składy metra.
Players Choice Vehicle Pack - premiera 17.06.2014
Players Choice Vehicle Pack to DLC do Cities In Motion 2, zawierające pięć nowych środków transportu, wybranych przez graczy drogą głosowania. Rozszerzenie zawiera: tramwaj Tatra 4m, pociąg metra Capi
12 czerwca
Premiera DLC Cities in Motion 2: European Cities. Przecena na CIM1 & CIM2 wraz z dodatkami
Dziś debiutuje nowe rozszerzenie do Cities in Motion 2 zatytułowane European Cities. Z tej okazji przeceniamy \\\"jedynkę\\\" i \\\"dwójkę\\\" oraz wybrane DLC ? wszystkie gry objęte ofertą są dostępn
ARTYKUŁY
e-SimCity.pl - polski fansite serii Sim City! EuroTruck-SIM.pl - polski fansite Euro Truck Simulator 2
SONDA
Czy kupiłeś/kupisz drugą część Cities in Motion?
Tak, kupiłem/kupię od razu w chwili premiery 46%
Tak, planuję niebawem kupić 16%
Kupię, gdy nieco stanieje 15%
Nie zamierzam, ukradłem piracką wersję 11%
W ogóle nie zamierzam grać w CiM2 12%
Łącznie głosów 224
Zaloguj się lub zarejestruj, by oddać głos
© 2011-2012 Cities-in-Motion.pl gfx by LESZ3u