Nick:
Hasło:
FORUM
Strona Główna >> O grze Cities in Motion >> Pierwsza krytyka CiM2
morpheuz
Użytkownik
Dołączył: 11 września 2012
Stary post 5 kwietnia 2013 15:48
A więc Czy tylko ja zauważyłem że CiM2 jest tak trochę niedopracowane? Bugów jest dość sporo (oczywiście nie tyle co w SimCity ) i jest mało pojazdów..... mi minęły te ochy i achy bo na chwile obecną to CiM jest lepsze od 2 części... Czy ktoś wie coś na temat poprawek w grze itp.?

A i czy tylko mnie szlak trafia kiedy mapa nie przesuwa się kiedy najedziemy kursorem na krawędź? Czy też jestem idiotą i jest takie coś w opcjach co to aktywuje?
Wenon
Użytkownik
Dołączył: 16 stycznia 2012
Wiek: 27
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: ikarus 280
Stary post 5 kwietnia 2013 16:16
mnie też szlak trafiał jak próbowałem przesunąć ekran myszka, ale już zdążyłem się przyzwyczaić do wasd wedłóg mnie po ochach i achach dalej cim 2 jest lepsze chodzby dla tego, ze pojazdy maja rozklad jazdy i nie jezdza z jednej lini jedna za drugim a potem dluuga przerwa i znowu jedna za drugim. Samych pojazdów mogło by być więcej a większość z dostępnych są brzydkie i zbyd nowoczesce no i kolega nie może dołaczyć kiedy stawian serwer z ostatnim naszym savem, udaje się dołączyć tylko wtedy kiedy robie nową mapę ale bez sensu tak grać od nowa i od nowa
ssplayer
Użytkownik
Dołączył: 22 października 2011
Skąd: GOP
Ulubiony pojazd: prod. Alstomu :)
Stary post 5 kwietnia 2013 18:11
@pr - przyjedź na śląsk to będziesz mieć 4autobusy naraz a potem nic... w rzeczywistości

BTW - jest dostępne jakieś demo?
Chciałbym najpierw sprawdzić czy CIM2 mi będzie działać
morpheuz
Użytkownik
Dołączył: 11 września 2012
Stary post 5 kwietnia 2013 18:31
Dema nie ma ale możesz użyć torrentów, a po 24h skasować to jest całkowicie legalne

A rozkład jazdy, owszem jest to przydatne ale nie za cenę stabilności gry... dopóki twórcy nie wydadzą paczów nie gram w kampanię bo nie mam ochoty co 30 min zaczynać od nowa.... a ręczne zapisywanie nic nie daje bo człowiek potrafi tak się wciągnąć że zapomina.. i kolejny brak-autosave...
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 5 kwietnia 2013 18:52
Ja jak na razie jestem po samouczku - zbyt długi jednak.
Pierwsze wrażenia pozytywne, acz przeszkadza mi nawigacja. Przeraża mnie waga map;/

ssplayer
Skoro cim 1 chodzi płynnie to i dwójka w najgorszym przypadku na minimalnych ustawieniach również.
morpheuz
Użytkownik
Dołączył: 11 września 2012
Stary post 5 kwietnia 2013 19:12
waga map to nie problem, zasięg przystanków jest dużo większy
erap2
Użytkownik
Dołączył: 14 października 2012
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Ulubiony pojazd: Solaris Tramino
Stary post 5 kwietnia 2013 19:21
A mi bardziej podoba się jedynka, bo w 2 nie mogę zbudować metra.
morpheuz
Użytkownik
Dołączył: 11 września 2012
Stary post 5 kwietnia 2013 19:25
czemu nie możesz? stawiasz tory jak drogę i przystanek... przy najbliższej drodze stawia się takie wejście, ludki wchodzią w to i teleportują się do stacji
ssplayer
Użytkownik
Dołączył: 22 października 2011
Skąd: GOP
Ulubiony pojazd: prod. Alstomu :)
Stary post 6 kwietnia 2013 14:19
@morpheuz, Was - Dzięki.
Komputery to dla mnie czarna magia ; )
robsach
Użytkownik
Dołączył: 29 grudnia 2011
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: Ikarus 280
Stary post 7 kwietnia 2013 01:05
hmmm, dziwię się Wam, że jednak CiM 1 oceniacie wyżej.
Od wczoraj siedzę na CiM2 - zaczynałem z opisywanym przez Was (tych, co mieli grę wcześniej) nastawieniem - generalnie chyna nie najlepszym.
Ja mam inne zdanie.
CiM 2 pod wieloma (wszystkimi ??) względami bije CiM 1.
Zacząłem od jednej z map gotowych, ale po 2h zabawy zacząłem tworzyć swoje miasto. I cla mnie to jest najlepsza zabawa.
Kilka rzeczy niestety muszę poprawić (błędy wynikające z nieznajomości gry), ale naprawdę jest SUPER. I przyznam się Wam - nie mam się do czego przyczepić.
Jeśli chodzi o przesuwanie kamery - spróbujcie używać myszki z CTRL - wtedy bez problemu wszystko chodzi.
Miłej zabawy (sam uciekam do budowy miasta :-) ).
morpheuz
Użytkownik
Dołączył: 11 września 2012
Stary post 7 kwietnia 2013 12:37
CiM 1 jest ocenianie wyżej tylko chwilowo czekamy na poprawki, więcej pojazdów etc. jednak interfejs jest lepszy w CiM1 niż w CiM2, a ctrl jest na klawiaturze, problem nadal istnieje
Cysiu
Użytkownik
Dołączył: 2 lutego 2013
Stary post 7 kwietnia 2013 13:18
po dłuższym graniu denerwują dość znacząco te pojemności pojazdów, ale one jeszcze ujdą w tłumie, ale bardziej denerwujące jest to że jak otworzę spis pojazdów w zajezdni, to żeby zobaczyć który to konkretnie jest (wielkość) muszę na każdego osobno wejść
mogli by też dodać wykres zapełnienia pojazdów na konkretnych kursach ale taki dodatek
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 7 kwietnia 2013 23:22
Cysiu
cytat:
po dłuższym graniu denerwują dość znacząco te pojemności pojazdów

Poczekaj na edytor reguł

Dziś miałem sytuację gdy pojazd (trolejbus) po wykonanym kursie nie zajechał do zajezdni tylko zaczął kolejny kurs. Układ trasy:
Zaj -> A -> B -> C -> D -> A -> Zaj
pavulon78
Użytkownik
Dołączył: 3 kwietnia 2013
Stary post 7 kwietnia 2013 23:52
@ was38, według mnie pojazd zachował się prawidłowo. Jak po przystanku D nie zaznaczyłes zajezdni tylko znowu pierwszy przystanek to poleciał kolejny kurs. W samouczku jest o tym mowa (w korku 5/18 samouczka).
KJX
Użytkownik
Dołączył: 9 stycznia 2012
Skąd: Warszawa
Stary post 8 kwietnia 2013 15:31
Czy mozna budować tory metra pod ziemią? Nie umiem tego zrobić
lamv
Użytkownik
Dołączył: 5 kwietnia 2013
Stary post 8 kwietnia 2013 16:21
Głębokość oraz wysokość drogi lub torów regulujesz za pomocą przycisków "Page Up" i "Page Down" - wartości owe widzisz koło ceny budowy.
beniek122
Użytkownik
Dołączył: 18 lipca 2011
Stary post 8 kwietnia 2013 17:03
ja liczę szybko na pojazdy do cim2 bo trochę brakuje ich i mi się coś dzieje że drzewa się pikselują dziwnie
antena6
Użytkownik
Dołączył: 8 kwietnia 2013
Stary post 8 kwietnia 2013 17:33
Zajezdnia tylko może obsługiwać 1 linie.
Nie ma Lotnisk i Dworców Kolejowych.
Mały wybór pojazdów.
Nie ma "Prawdziwych Miast".
W ogóle nie ma zabytków np.bramy brandenburskiej jak w CiM 1.
matsob32
Użytkownik
Dołączył: 31 lipca 2011
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: Bombardier Cityrunner
Stary post 8 kwietnia 2013 18:13
antena6

Zajezdnia bez względu jaka, może obsługiwać wiele linii i mieć nawet 50 pojazdów, pomimo tego że serwisowane jest tylko np.16.
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 8 kwietnia 2013 18:44
Jedna linia może być obsługiwana tylko przez jedną zajezdnie.

matsob32
cytat:

Zajezdnia bez względu jaka, może (...) mieć nawet 50 pojazdów, pomimo tego że serwisowane jest tylko np.16.


I tu się z Tobą nie zgodzę do końca, przydzielić można wiele pojazdów, lecz przechowywanie jest ograniczone np. do 16 sztuk. Reszta pojazdów będzie oczekiwać przed zajezdnia.

antena6
cytat:
Nie ma Lotnisk i Dworców Kolejowych.

Dlatego, że mapy nie mają możliwości wyjścia poza swój obszar. W przyszłości możliwe że taka opcja się pojawi.
Wenon
Użytkownik
Dołączył: 16 stycznia 2012
Wiek: 27
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: ikarus 280
Stary post 8 kwietnia 2013 19:18
was38
cytat:
I tu się z Tobą nie zgodzę do końca, przydzielić można wiele pojazdów, lecz przechowywanie jest ograniczone np. do 16 sztuk. Reszta pojazdów będzie oczekiwać przed zajezdnia.

Zaś ja tu też się z tobą nie zgodzę zajezdnia istotnie może przechowywać więcej pojazdów niż 16, a jeśli robi się korek przed zajezdnią, to oznacza, że za dużo liń jest połączonych z jedną zajezdnią i serwis nie nadąża z naprawą pojazdów gdyż mogą być naprawiane tylko 16 pojazdow na raz. A jeśli jest więcej pojazdów do naprawy to robi się koreczek W samej zajezdni może być i 50 pojazdów ale z np jedną czy nawet 4 liniami korku nie będzie bo serwis się raczej wyrobi.
Solar
Użytkownik
Dołączył: 11 grudnia 2011
Wiek: 25
Skąd: Kielce
Ulubiony pojazd: Solaris Urbino 18
Stary post 9 kwietnia 2013 15:39
Ja mam mały problem. Czsami mam tak że gdy chcę zapisać grę pojawia mi się "BŁĄD ! Out of memory!" i nie mogę zapisać danego stanu gry. Ma ktoś podobny problem lub wie jak go rozwiązać bo zaczyna mnie denerwować ciągłe uwstecznianie się w grze. HELP !
QOOZY
Użytkownik
Dołączył: 9 stycznia 2012
Wiek: 35
Skąd: Lublin
Ulubiony pojazd: Neoplan N4020 i Solaris Urbino
Stary post 11 kwietnia 2013 23:09
Przyznam się Wam, że ściąnąłem torrenta, bo chiałem przetestować CiM2 zanim kupie w ciemno a dema nie ma .
Natomiast oficjalny stream na twitch.tv w dniu premiery nie przekonał mnie do zakupu gry.

Według mnie ta gra wygląda na nieskończoną.
Szata graficzna mnie poraża (czcionki jakieś takie cieniutkie), brzydki ekran ładowania mapy (brr).
Sama grafika w grze też wydaje mi się jakaś dziwna.
Co prawda pojawił się mod i dzięki niemu CiM2 wygląda bardziej żywo.
Nie mniej jednak chyba pozostane przy CiM1, a CiM2 kupię (na pewno) w sierpniu na "letniej wyprzedaży" (na Steamie) taniej o jakies 50-75% (w porównaniu z obecna ceną). Albowiem obecna cena, według mnie nie odpowiada temu co dostajemy w tej grze.

Aha na koniec moich "gorzkich żali" jeszcze jedno.
W grze są tylko 3 modele autobusów, 2 trolejbusy, 3 tramwaje, 2 pociągi i 2 promy (nie liczę po jednym modelu z DLC).
Bez kitu mniej już się nie dało?
Ja wiem, ze będą DLC i pojazdy zrobione przez moderów, no ale bez przesady w CiM1 było więcej modeli w podstawce.
Brakuje mi też dźwięku otwierania/zamykania drzwi, a pojazdy za szybko się zużywają!

Dobra to na razie tyle moich negatywnych uwag odnośnie "Cities in Motion 2". Ta gra ma spory potencjał i jak zajmą się nią moderzy (oraz developerzy poprawia ją patchami) to będzie bardzo dobra gra. Ale na razie jak dla mnie CiM2 to kiepścizna :-(.
qamil
Użytkownik
Dołączył: 12 listopada 2011
Wiek: 23
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Ulubiony pojazd: Jelcz 120
Stary post 12 kwietnia 2013 09:48
Ech, mnie też kusiło udanie się na zatokę piracką, bo oni już mieli tam grę, a ja musiałem jeszcze czekać tydzień na dostawę

Gra niedokończona? Owszem, wiele jej jeszcze brakuje, ale pierwsza część od razu po premierze przed wypuszczeniem patchy i modów miała podobnie Szata graficzna jest inna, czy gorsza? W niektórych elementach sprawdza się lepiej, w innych jest jeszcze bardziej topornie niż w jedynce... Ekran ładowania to akurat nie problem, wystarczy zgasić w tym momencie monitor, także to takie czepianie się na siłę
Grafika to jak wspomniałeś, z modem jest żywsza, chociaż oryginalna ma też swój klimat szarego, brudnego miasta. Inna sprawa, że niezbyt fajnie się to ogląda, i też sobie wrzuciłem cukierkowy mod
Raczej wątpię, że wyprzedaży doczekasz się już teraz, latem. Trochę za świeża ta gra mimo wszystko, obstawiam raczej pierwsze większe obniżki zimą. Czy cena nie odpowiada? Ja nie żałuję wydanej kasy, bo mimo wszystkich upierdliwych elementów gra wciąga i daje przyjemność - a to najważniejsze. Inna sprawa, że niestety próżno szukać alternatywy...

W jedynce pojazdów było więcej, ale na raz dostępne były najwyżej 2 - 3 modele (chyba że wgraliśmy mody), co jak dla mnie zupełnie wystarczało. Teraz 3 pojazdy każdego rodzaju też wydają się okej. Zwłaszcza, że głównym wyznacznikiem jest pojemność. Pojazdy w CiM2 nie mają w ogóle opisanej prędkości [!!!], jedynie cechy typu przyspieszenie, koszty serwisowania i utrzymania (ten dwukropek w kosztach wygląda tragicznie, wie ktoś o co chodzi?). Jak dla mnie jest okej, żeby było więcej aut musiałaby być gdzieś tabelka z lepszym przeglądem oraz większe zróżnicowanie (plus oczywiście realistyczne pojazdy zrobione przez modderów ). Tak więc podstawowa ilość pojazdów jest dla mnie taka sama jak w jedynce (tam się nie używało starszych modeli jak wyszły nowe, tutaj ciężko żeby co tydzień produkowany był nowy autobus), nie narzekam. Mi bardziej niż dźwięku otwierania drzwi brakuje dzwonka kupowanych biletów

Ja mam trochę inne zarzuty wobec gry, na razie się z nimi wstrzymam, może kiedyś - jeśli nie zostanie to poprawione przez dłuższy czas - zrobi się zbiorczy temat na forum z sugestiami, ktoś go przetłumaczy i wstawi na forum paradoxu. Bo dlaczego mam narzekać na błędy, skoro za chwilę odpalam CiM2 i mimo tych przeszkód będę grał w tę grę?
mMSs
Użytkownik
Dołączył: 24 lipca 2011
Stary post 12 kwietnia 2013 16:00
Ja zauważyłem, że gdy stawiam zajezdnie autobusów koło wieżowców, to z czasem wieżowce zastępowane są domkami jednorodzinnymi... Nie wiem co to ma znaczyć... Za głośno im czy co ???
lamv
Użytkownik
Dołączył: 5 kwietnia 2013
Stary post 12 kwietnia 2013 16:18
mMSs, też mi się to zdarzyło myślałem, że to przypadek, a jednak nie!
adrian033
Użytkownik
Dołączył: 22 października 2011
Stary post 14 kwietnia 2013 00:37
Szkoda ze autobus jeden kurs robi 8 godzin według czasu gry np z zajezdni wyjedzie o 10 i robi kurs 14 przystanków i w zajezdni melduje się po 8 godzinach jazdy jest to mega nie realne bo jak ustawie rozład co godzinę to nawet 20 busów mi braknie na jedną linię. No i pora nocna autobus który wyjedzie o 22 jako ostatni kurs wraca o 6 rano jest to bez sensu jest jakiś sposób na to?
lamv
Użytkownik
Dołączył: 5 kwietnia 2013
Stary post 14 kwietnia 2013 17:25
Po prostu w tej grze zastosowano skalowanie czasoprzestrzeni. Dlatego trzeba odejść od prawideł rządzących w świecie ludzkim, a przyjąć te oferowane przez świat CiM2!

Dlatego przede wszystkim należy robić krótsze trasy o mniejszej ilości przystanków.
JacekTK
Użytkownik
Dołączył: 1 stycznia 2013
Stary post 15 kwietnia 2013 15:08
Też widzę ten problem. Czas musiałby zostać spowolniony przynajmniej dwukrotnie i jest to możliwe. Zupełnie nie zgadzam się z lamv. To, że zastosowano skalowanie to widzimy, tylko że nieodpowiednie i o tym jest mowa. Żadna moja linia prócz metra nie jedzie przez całe miasto, za to przez pół już tak. Czas podróży wynosi tu czasem nawet 10 godzin.
JacekTK
Użytkownik
Dołączył: 1 stycznia 2013
Stary post 15 kwietnia 2013 15:08
del
JacekTK
Użytkownik
Dołączył: 1 stycznia 2013
Stary post 15 kwietnia 2013 15:14
del
qamil
Użytkownik
Dołączył: 12 listopada 2011
Wiek: 23
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Ulubiony pojazd: Jelcz 120
Stary post 15 kwietnia 2013 17:13
Skalowanie by było dobre, jednak jeśli skala mapy by była mniejsza. Są dwie opcje, które się nie zgrały: czas płynie za szybko i mapy są za duże. Zostaje albo czekać na moda na spowolnienie czasu, albo grać na mniejszych mapach. Bo teraz to taka sytuacja jak w jedynce, tyle że tam przejazd z jednego końca mapy na drugi trwał miesiąc, a tutaj trwa cały dzień... Coś Colossal Order nie potrafi zgrać tych elementów.
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 15 kwietnia 2013 18:51
Na mody to ja bym szybko nie liczył, a o wsparciu ze strony CO w tej kwestii zapomnieć...
pozko
Użytkownik
Dołączył: 13 listopada 2011
Ulubiony pojazd: PCC
Stary post 15 kwietnia 2013 19:11
Mogę w tym względzie tylko zacytować samego siebie sprzed prawie 1,5 miesiąca. Marna pociecha, bo jednak pewnie PŁATNE DLC. Nie ma co się łudzić. CO i Paradox musieli zwrócić uwagę na sporą kasę, która im się wymykała dzięki wielkiej liczbie bezpłatnych modów userów w jedynce.
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 15 kwietnia 2013 21:04
Cytat z oficjalnego forum:
cytat:
We would be happy to develop the tool to import assets, if only someone would give us 6 months and the cash to do it


CO nie będzie robiło narzędzia do dodawania modów ponieważ nie mają... oczywiście kasy. W przypadku gdyby się jednak znalazła to potrzebny im czas to 6 miesięcy.

Dlaczego napisałem że szybko nie oczekiwałbym narzędzia do dodawania modów?

Gra została wykonana na silniku unity 3D w wersji PRO czyli płatnej. Wersja bezpłatna nie wspiera modingu...

Link na temat modów modów na oficjalnym forum

Link do niemieckiego forum nt. przygotowywania aplikacji dodającej mody

PS.
Oczywiście jest już pomysł zrzutki dla CO na ten cel
autobusik
Użytkownik
Dołączył: 14 marca 2013
Skąd: Kraków
Ulubiony pojazd: krakowskie autobusy i tramwaje
Stary post 7 maja 2013 20:07
Słuchajcie, czy da się stworzyć w CIM2 tory poza drogą, bo mi się nie udaje?
Michu
Użytkownik
Dołączył: 13 lutego 2013
Wiek: 23
Skąd: Gdynia
Ulubiony pojazd: Jelcz-Mercedes o405N2
Stary post 7 maja 2013 23:09
Musisz podłączyć tory metra do drogi, a następnie tramwajowe do tych torów. Tylko na torach 'metrowych' nie możesz budować przystanków tramwajowych, a na stacji metra tramwaje Ci się nie zatrzymają. :
Tom
Użytkownik
Dołączył: 6 kwietnia 2013
Wiek: 29
Skąd: Zabrze
Stary post 8 maja 2013 14:07
Tory tramwajowe tez idzie zrobic poza droga to musisz najpierw ulozyc taki deptak a potem tory na to, auta po tym nie jezdza a piesi moga chodzic.
adamasko999
Użytkownik
Dołączył: 16 stycznia 2013
Stary post 15 maja 2013 16:25
Ocena CIM 2 w CDA:5.Cytując(niedokładnie)ostatnie zdanie recenzji-"gra dla zboczuszków...."
Aleksander010
Użytkownik
Dołączył: 23 stycznia 2013
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Solbus sm 12
Stary post 15 maja 2013 20:25
Nie ,,dla zboczuszków" tylko jest dobra, ale potrzebuje kilku poprawek. I już.
autobusik
Użytkownik
Dołączył: 14 marca 2013
Skąd: Kraków
Ulubiony pojazd: krakowskie autobusy i tramwaje
Stary post 15 maja 2013 20:37
CIM2 jest całkiem, całkiem niezłe. Wkurza mnie tylko to, że drogi można robić pod wszystkimi kątami i trudno, by były równe. Przydałby się też mod na możliwość nazewnictwa ulic.
Moja ocena: 8/10
tomipaw7
Użytkownik
Dołączył: 3 czerwca 2012
Stary post 16 maja 2013 08:30
Wymieniam kilka punktów, które według mnie wyróżniają CIM 2 od poprzedniczki:
1. Uważam, że możliwość konstruowania dróg pod różnymi kątami jest jednym z większych plusów tej gry. Przecież dzięki temu mapy realnych miast mogą być naprawdę "realne". W CIM1 nie było możliwości takiego ułożenia dróg i systemy ulic miast wyglądały "kwadratowo".
2. Wyeliminowanie helikopterów z opcji transportowych było dobrym posunięciem.
3. Trochę wkurza mnie to, że nie ma infrastruktury kolejowej w CIM2 co moim zdaniem jest krokiem w tył w stosunku do CIM1. To samo dotyczy lotnisk. Nie wiem czy designerzy zamierzają coś z tym zrobić?
4. Po mału przyzwyczajam się do zajezdni. Mimo wcześniejszego oporu muszę przyznać, że wprowadzenie ich było także krokiem w kierunku urealnienia gry i trzeba to oceniać pozytywnie. W CIM1 autobusy psuły się w trasie i tamowały ruch. W CIM2 do takiej sytuacji nie dojdzie pod warunkiem, że odpowiednio ułożymy linię komunikacyjną.
autobusik
Użytkownik
Dołączył: 14 marca 2013
Skąd: Kraków
Ulubiony pojazd: krakowskie autobusy i tramwaje
Stary post 17 maja 2013 20:44
Według mnie za mała pojemność zajezdni (mała powinna mieć z 30, a duża - ponad 50). Pojemność pojazdów też powinna być większa (choć jest lepiej niż w CIM1)
Brak lotnisk oraz dworców kolejowych daje się we znaki.
W edytorze map powinno się też przetłumaczyć niektóre nazwy (na ich tłumaczenie poświęciłem ponad 2 godziny).
Plusem dla CiM2, jest niewątpliwie to, że można tworzyć własne reguły i scenariusze.
Powinno być też trochę więcej starych budynków, by można było zbudować Stare Miasto.
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 17 maja 2013 22:37
cytat:
Według mnie za mała pojemność zajezdni (mała powinna mieć z 30, a duża - ponad 50). Pojemność pojazdów też powinna być większa (choć jest lepiej niż w CIM1)

Ustawiasz sobie odpowiednie reguły i masz większe zajezdnie i pojazdy.
autobusik
Użytkownik
Dołączył: 14 marca 2013
Skąd: Kraków
Ulubiony pojazd: krakowskie autobusy i tramwaje
Stary post 19 maja 2013 18:21
Zrobiłem już to
PS: Zajrzyjcie do tematu na forum pt. "realna pojemność pojazdów", gdzie opisałem wyniki.
Oli_27
Użytkownik
Dołączył: 22 kwietnia 2015
Skąd: Kraków
Ulubiony pojazd: NGT6 / NGT8
Stary post 6 czerwca 2015 21:43
Nie!
Jedynka jest (moim zdaniem) dużo lepsza.
Dwójka jest tak zabagowana że już 3 miesiące nie gram

CIM 1 ma to coś! Ten klimat miasta! Widać że te miasta żyją!
CIM 2 niema tego czegoś! Miasta CIM 2 są po prostu puste
a sama gra (moim zdanie) nie imponuje grafiką. Nawet głupie SimCity 5 jest dużo lepsze od CIM 2!
Oli_27
Użytkownik
Dołączył: 22 kwietnia 2015
Skąd: Kraków
Ulubiony pojazd: NGT6 / NGT8
Stary post 7 czerwca 2015 13:38
W CIM 1 zauważyłem tylko 2 bagi:
1) Czasami na drodze zbuduje się budynek i wtedy droga w tym miejscu się burzy ale nie robi się zakończnenie

2) Można w zauważyć błyskanie ekranu.
http://www.gry-online.pl/gol_video.asp?ID=16363
Minuta 2:06
Strona Główna >> O grze Cities in Motion >> Pierwsza krytyka CiM2

Zaloguj się lub zarejestruj by dodać nowy post!

NEWSY
Premiera CSL już 10 marca
Premiera gry już niespełna za 2 tygodnie. Do wyboru są dwie edycje: standardowa lub delux.
Cities: Skylines zapowiedziane
W dniu wczorajszym na targach Gamescom 2014 Paradox Interactive ujawnił nową produkcję Cities: Skylines.
15 sierpnia
Cities In Motion 2: European Vehicle Pack DLC
Po długim czasie oczekiwania doczekaliśmy sie kolejnego DLC. Tym razem będzie to 5 pojazdów europejski w skłąd których wchodzą 2 autobusy, tramwaj i 2 składy metra.
Players Choice Vehicle Pack - premiera 17.06.2014
Players Choice Vehicle Pack to DLC do Cities In Motion 2, zawierające pięć nowych środków transportu, wybranych przez graczy drogą głosowania. Rozszerzenie zawiera: tramwaj Tatra 4m, pociąg metra Capi
12 czerwca
Premiera DLC Cities in Motion 2: European Cities. Przecena na CIM1 & CIM2 wraz z dodatkami
Dziś debiutuje nowe rozszerzenie do Cities in Motion 2 zatytułowane European Cities. Z tej okazji przeceniamy \\\"jedynkę\\\" i \\\"dwójkę\\\" oraz wybrane DLC ? wszystkie gry objęte ofertą są dostępn
ARTYKUŁY
e-SimCity.pl - polski fansite serii Sim City! EuroTruck-SIM.pl - polski fansite Euro Truck Simulator 2
SONDA
Czy kupiłeś/kupisz drugą część Cities in Motion?
Tak, kupiłem/kupię od razu w chwili premiery 45%
Tak, planuję niebawem kupić 16%
Kupię, gdy nieco stanieje 15%
Nie zamierzam, ukradłem piracką wersję 11%
W ogóle nie zamierzam grać w CiM2 13%
Łącznie głosów 229
Zaloguj się lub zarejestruj, by oddać głos
© 2011-2012 Cities-in-Motion.pl gfx by LESZ3u