Nick:
Hasło:
FORUM
Strona Główna >> O grze Cities in Motion >> Realny czas w CiM2
adrian033
Użytkownik
Dołączył: 22 października 2011
Stary post 26 kwietnia 2013 12:07
Witam czy idzie cos edytować aby czas nie pędził jak głupi i żeby czasy przejazdu autobusem jak i tramwajem były realniejsze bo chyba nigdzie na świecie nie jest tak ze autobusem w mieście jedziemy np 8h idzie to jakoś urealnic może wyjdzie jakoś patch wiadomo cos?
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 26 kwietnia 2013 14:54
Na czas obecny nic z tym się nie da zrobić.
adrian033
Użytkownik
Dołączył: 22 października 2011
Stary post 26 kwietnia 2013 17:19
naprawdę dziwnie sie gra mnie ogólnie odpycha krutkie trasy to puste przystanki mam dwie długie przystanki pełne ale przejazd to 10h tragedia
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 26 kwietnia 2013 19:07
To jest właśnie ten kompromis...
brovar
Użytkownik
Dołączył: 13 maja 2011
Stary post 2 maja 2013 18:40
cytat:
To jest właśnie ten kompromis...

W nowym patchu już jest taka moźliwość wystarczy ustawić czas w zasadach na 3-4% i czas mamy bardzo zbliżony do tego w realu.
DzimBo
Użytkownik
Dołączył: 21 marca 2013
Ulubiony pojazd: rower
Stary post 3 maja 2013 15:21
@brovar, jak przekłada się na czas oczekiwania pasażerów na przystankach?
gabrysb1
Użytkownik
Dołączył: 7 marca 2015
Stary post 10 marca 2015 00:00
A ja mam takie pytanie, jeśli w regułach zmienię upływ czasu na paręnaście procent (ogólnie zestaw reguł semi realistic) to gra strasznie się dłuży. Czy da się tak ustawić, aby na przykład upływ czasu był realistyczny w mieście (autobus od przystanku do przystanku jedzie 3 minuty), ale przyśpieszyć prędkość symulacji, tak jak tymi przyciskami na dole, ale o wiele większą ilość razy.

Chodzi mi, że np. buduję sobie sieć transportową, brakuje mi pieniędzy na rozwój, a działa na razie dobrze, to przyśpieszę mocno, żeby na upływ jednego dnia nie czekać 20 minut, tylko np. 30 sekund, jest to możliwe?

Pytam, bo z jednej strony gra na realnych regułach się strasznie dłuży, a z drugiej strony, jak autobus jedzie 8 godzin trasę to jaki sens jest robienie rozkładu jazdy, jak godziny szczytu trwają np 2 godziny

z góry dziękuję za odpowiedź
kabexxx
Użytkownik
Dołączył: 25 lipca 2012
Wiek: 20
Skąd: Wrocław
Ulubiony pojazd: Skoda 19T, MB Citaro 2
Stary post 12 marca 2015 20:34
Nie, niestety ma sposobu na duże przyspieszenie czasu.
Strona Główna >> O grze Cities in Motion >> Realny czas w CiM2

Zaloguj się lub zarejestruj by dodać nowy post!

NEWSY
Premiera CSL już 10 marca
Premiera gry już niespełna za 2 tygodnie. Do wyboru są dwie edycje: standardowa lub delux.
Cities: Skylines zapowiedziane
W dniu wczorajszym na targach Gamescom 2014 Paradox Interactive ujawnił nową produkcję Cities: Skylines.
15 sierpnia
Cities In Motion 2: European Vehicle Pack DLC
Po długim czasie oczekiwania doczekaliśmy sie kolejnego DLC. Tym razem będzie to 5 pojazdów europejski w skłąd których wchodzą 2 autobusy, tramwaj i 2 składy metra.
Players Choice Vehicle Pack - premiera 17.06.2014
Players Choice Vehicle Pack to DLC do Cities In Motion 2, zawierające pięć nowych środków transportu, wybranych przez graczy drogą głosowania. Rozszerzenie zawiera: tramwaj Tatra 4m, pociąg metra Capi
12 czerwca
Premiera DLC Cities in Motion 2: European Cities. Przecena na CIM1 & CIM2 wraz z dodatkami
Dziś debiutuje nowe rozszerzenie do Cities in Motion 2 zatytułowane European Cities. Z tej okazji przeceniamy \\\"jedynkę\\\" i \\\"dwójkę\\\" oraz wybrane DLC ? wszystkie gry objęte ofertą są dostępn
ARTYKUŁY
e-SimCity.pl - polski fansite serii Sim City! EuroTruck-SIM.pl - polski fansite Euro Truck Simulator 2
SONDA
Czy kupiłeś/kupisz drugą część Cities in Motion?
Tak, kupiłem/kupię od razu w chwili premiery 45%
Tak, planuję niebawem kupić 16%
Kupię, gdy nieco stanieje 16%
Nie zamierzam, ukradłem piracką wersję 11%
W ogóle nie zamierzam grać w CiM2 13%
Łącznie głosów 235
Zaloguj się lub zarejestruj, by oddać głos
© 2011-2012 Cities-in-Motion.pl gfx by LESZ3u