Nick:
Hasło:
FORUM
Strona Główna >> O grze Cities in Motion >> Sposób na zjeżdżanie pojazdów po każdym kursie do zajezdni.
kabexxx
Użytkownik
Dołączył: 25 lipca 2012
Wiek: 20
Skąd: Wrocław
Ulubiony pojazd: Skoda 19T, MB Citaro 2
Stary post 27 lipca 2013 00:16
Przez przypadek odkryłem, co zrobić, żeby pojazdy nie zjeżdżały ciągle do zajezdni:
Po prostu robimy tak:
- Zajezdnia
- 1 przystanek
- inne przystanki
- znów 1 przystanek
- zajezdnia

Dzięki temu pojazdy będą zjeżdżać do zajezdni dopiero, kiedy nie będą potrzebne (koniec godzin szczytu, noc) lub będą miały stan poniżej 30/20%.
I już nie trzeba zaczynać trasy od zajezdni. Można wreszcie tworzyć trasy, które znajdują się daleko od zajezdni.

W połączeniu z odpowiednim zmniejszeniem wymagań co do naprawy można tworzyć trasy, z których autobusy nie będą musiały w ogóle zjeżdżać (chyba że kilka po godzinach szczytu)

PS. Wiem, że część osób o tym wie, ale na pewno nie wszyscy, ja np. wiem od wczoraj...
robsach
Użytkownik
Dołączył: 29 grudnia 2011
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: Ikarus 280
Stary post 27 lipca 2013 08:56
przyznam się, że nie rozumiem...
jak objedzie nne przystanki to wróci do 1 i do zajedzni.
też kiedyś myślałęm, że znalazłem rozwiązanie, ale niestety nie udało mi się.
nie sądzę, żeby to zadziałało. chyba że zrobisz 10x tę samą trasę i dopiero 1 i zajezdnia. Ale nie wiem, czy tak się da, bo nie da się wykorzystać kilka razy tego samego przystanku (gra nie pozwala wykorzystać tego użytego przystanku, jesli klikamy go na części trasy przed chwilą użytej). Może jest na to sposób? Opisz to, proszę, szerzej.
kabexxx
Użytkownik
Dołączył: 25 lipca 2012
Wiek: 20
Skąd: Wrocław
Ulubiony pojazd: Skoda 19T, MB Citaro 2
Stary post 27 lipca 2013 16:56
Wczoraj grałem z takim niedowiarkiem i długo go przekonywałem, ale dobra, zaraz dam link do wideo.

https://docs.google.com/file/d/0B7iGkaZpg5Nid0ZZWnotLTdEYlk/edit?usp=sharing

A może zamiast marudzić, spóbwałbyś? To najszybszy sposób.
Michu
Użytkownik
Dołączył: 13 lutego 2013
Wiek: 23
Skąd: Gdynia
Ulubiony pojazd: Jelcz-Mercedes o405N2
Stary post 28 lipca 2013 15:07
W samouczku była o tym mowa i u mnie działa za każdym razem. Denerwujące jest tylko to, że pojazd potrafi zrobić jeszcze kolejne kółko, mimo iż ma już słaby stan i potem się psuje pod koniec trasy.
kabexxx
Użytkownik
Dołączył: 25 lipca 2012
Wiek: 20
Skąd: Wrocław
Ulubiony pojazd: Skoda 19T, MB Citaro 2
Stary post 28 lipca 2013 19:57
Kiedy mało pojazdów w zajezdni, to zjeżdża późno.

PS. Nie wszyscy grają w samouczek (jak ja, robsach i osoby, z którymi grałem)
pozko
Użytkownik
Dołączył: 13 listopada 2011
Ulubiony pojazd: PCC
Stary post 30 lipca 2013 08:24
To rozwiązanie sprawdza się raczej na krótszych liniach i bardziej peryferyjnych lub mniej zatłoczonych. Na długich liniach prowadzących przez zakorkowane centra, jeśli tylko dojdzie do jakiegoś zatoru, to system błyskawicznie zapycha linię żądając coraz to nowych pojazdów po to, by ,,wyrobić'' rozkład jazdy (zdarzyło się że miałem 70 wozów na 1 linii tramwajowej), a wozy stojące w korkach zaczynają masowo się psuć. Przetestowane kilka razy. Wg mnie optymalnym rozwiązaniem w takim wypadku jest - na długich liniach o dużej frekwencji - ustawianie zajezdni na krańcówkach/pętlach, czyli za ostatnim a przed pierwszym przystankiem na trasie. Oczywiście nie dotyczy to metra, które w korkach i tak nie stoi.
kabexxx
Użytkownik
Dołączył: 25 lipca 2012
Wiek: 20
Skąd: Wrocław
Ulubiony pojazd: Skoda 19T, MB Citaro 2
Stary post 30 lipca 2013 13:56
Dokładnie tak samo, gdy linia ma 1 i ost. przystanek na zajezdni...

PS. U mnie na mapie centralnej nie ma w ogóle korków przy 150% komunikacji prywatnej. Jak wy to robicie, że macie korki?
pio
Użytkownik
Dołączył: 12 sierpnia 2012
Skąd: Wrocław
Ulubiony pojazd: Konstal 102Na
Stary post 21 sierpnia 2013 12:16
kabexxx napisał:

cytat:
(jak ja, robsach i osoby, z którymi grałem)


A co ja muszę zrobić, żeby zagrać z kimś??? Może to głupie pytanie, ale ja nie wiem co z tym adresem ip. W minecrafcie jakoś to było łatwiej, ale tam są serwery a w CiM 2 to nie wiem jak to jest... Czy mógłby mi ktoś pomóc?
Exodeus
Użytkownik
Dołączył: 23 kwietnia 2013
Ulubiony pojazd: Man Lion\'s City GL
Stary post 30 sierpnia 2013 15:55
@pio Wystarczy posiadać klienta Steam, następnie wchodzisz do gry CIM2 i tam dajesz bodajże gra sieciowa. Następnie tworzysz nowy pokój i możesz zapraszać swoich znajomych (z listy steam) do wspólnej gry. Ewentualnie oni mogą zaprosić Ciebie, a Ty wtedy tylko akceptujesz zaproszenie do wspólnej gry w oknie czatu Steam.
Strona Główna >> O grze Cities in Motion >> Sposób na zjeżdżanie pojazdów po każdym kursie do zajezdni.

Zaloguj się lub zarejestruj by dodać nowy post!

NEWSY
Premiera CSL już 10 marca
Premiera gry już niespełna za 2 tygodnie. Do wyboru są dwie edycje: standardowa lub delux.
Cities: Skylines zapowiedziane
W dniu wczorajszym na targach Gamescom 2014 Paradox Interactive ujawnił nową produkcję Cities: Skylines.
15 sierpnia
Cities In Motion 2: European Vehicle Pack DLC
Po długim czasie oczekiwania doczekaliśmy sie kolejnego DLC. Tym razem będzie to 5 pojazdów europejski w skłąd których wchodzą 2 autobusy, tramwaj i 2 składy metra.
Players Choice Vehicle Pack - premiera 17.06.2014
Players Choice Vehicle Pack to DLC do Cities In Motion 2, zawierające pięć nowych środków transportu, wybranych przez graczy drogą głosowania. Rozszerzenie zawiera: tramwaj Tatra 4m, pociąg metra Capi
12 czerwca
Premiera DLC Cities in Motion 2: European Cities. Przecena na CIM1 & CIM2 wraz z dodatkami
Dziś debiutuje nowe rozszerzenie do Cities in Motion 2 zatytułowane European Cities. Z tej okazji przeceniamy \\\"jedynkę\\\" i \\\"dwójkę\\\" oraz wybrane DLC ? wszystkie gry objęte ofertą są dostępn
ARTYKUŁY
e-SimCity.pl - polski fansite serii Sim City! EuroTruck-SIM.pl - polski fansite Euro Truck Simulator 2
SONDA
Czy kupiłeś/kupisz drugą część Cities in Motion?
Tak, kupiłem/kupię od razu w chwili premiery 45%
Tak, planuję niebawem kupić 16%
Kupię, gdy nieco stanieje 15%
Nie zamierzam, ukradłem piracką wersję 11%
W ogóle nie zamierzam grać w CiM2 12%
Łącznie głosów 218
Zaloguj się lub zarejestruj, by oddać głos
© 2011-2012 Cities-in-Motion.pl gfx by LESZ3u