Nick:
Hasło:
FORUM
Strona Główna >> O grze Cities in Motion >> [CiM 2] Patch 1.5.0
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 9 stycznia 2014 17:38
Nie dodaje tego do news'ów bo treści nie jest dużo, tak więc 8 stycznia br. została opublikowana kolejna łatka 1.5.0. Co nowego wprowadza? Szczegóły poniżej:

- Aktualizacja do Unity 4.3
- Nowa platforma: Linux
- Naprawiono: Nowe okno sceriuszy nie wyświetla się poprawnie, gdy przełącza się do kilku map w warsztacie
- Naprawiono: Gdy przystanek jest przepełniony, to tak duża liczba pasażerów wsiadająca do pojazdu zajmuje sporo czasu
- Naprawiono: Znacznik nie może być usunięty w edytorze map
- Naprawiono: Błąd przy wyłączaniu aplikacji na komputerach Mac OS X
- Naprawiono: Błąd z OS X Corrupted Application States
- Dodano: Możliwość zakupu do 30 pojazdów jednorazowo w zajezdni

Jak oceniacie te zmiany, może zauważyliście jeszcze inne zmiany?
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 9 stycznia 2014 17:52
Czy u was również występuje problem z pasażerami na przystankach, tj. Jeden lub więcej osób krąży wokół przystanku przez co pojazd nie jest w stanie z niego odjechać (najczęściej dotyczy to tramwajów). Skutkiem jest tworzący się zator.


_____________________________________________

Karoliina z Co dziś na oficialnym forum napisała tak:
cytat:
W najbliższym czasie ma pojawić się coś nowego (nie może nic więcej powiedzieć). Poprawiane będą również dotychczasowe błędy. Colossal Order chce wspierać modding lecz wybór silnika Unity pozwolił skoncentrować się na znacznie większej treści oraz balansie gry. Dziś możemy również dokonać innego wyboru, ponieważ brak funkcji moddingu jest dużym problemem, ale niestety nie jest możliwe, aby naprawić ten problem teraz.
pozko
Użytkownik
Dołączył: 13 listopada 2011
Ulubiony pojazd: PCC
Stary post 10 stycznia 2014 07:43
Tak, u mnie występuje ten problem, który opisałeś.
_____________________________________
No nie wiem. Chciałbym w to wierzyć, ale zaraz przypomniały mi się zapewnienia CO sprzed roku o ,,wsparciu modowym'' dla CiM2. Czyli raczej stara śpiewka przywołana do życia na skutek globalnego i szybkiego spadku zainteresowania grą (serwis cimexchange też zaczął promocję TF) i mniejszej od spodziewanej sprzedaży dodatków. No chyba że...
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 10 stycznia 2014 22:44
Pojawi się konkurencja w postaci Train Fever i zaczną dodawać bardziej wartościowe rzeczy w tym moding, jestem tego pewien
Michu
Użytkownik
Dołączył: 13 lutego 2013
Wiek: 23
Skąd: Gdynia
Ulubiony pojazd: Jelcz-Mercedes o405N2
Stary post 10 stycznia 2014 23:11
A jak wygląda sprawa czasu przejazdu? Czy dalej po zmianie tempa gry ma się on nijak do rzeczywistości?... Oraz reguła psucia się pojazdów?
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 10 stycznia 2014 23:32
cytat:
reguła psucia się pojazdów?

nawet się do niej nie dotkneli

cytat:
Czy dalej po zmianie tempa gry ma się on nijak do rzeczywistości?

Czy z tym były jakieś problemy?
kabexxx
Użytkownik
Dołączył: 25 lipca 2012
Wiek: 20
Skąd: Wrocław
Ulubiony pojazd: Skoda 19T, MB Citaro 2
Stary post 10 stycznia 2014 23:34
Nie, chodzi o to, że chyba Michu zapomniał, że czas przejazdu musi uwzględniać różne sytuacje na drogach...
Michu
Użytkownik
Dołączył: 13 lutego 2013
Wiek: 23
Skąd: Gdynia
Ulubiony pojazd: Jelcz-Mercedes o405N2
Stary post 11 stycznia 2014 00:05
Tak, ale zrobienie kółka o około 40min-1h za szybko to jednak przesada... Psuje to rozgrywkę, przynajmniej mnie najbardziej drażni w dwóch sprawach:

1. Kiedy mam skomunikowaną inną linię i obliczony czas na przesiadkę, wszystko się wali.

2. Jeżeli moja linia nie zaczyna trasy z zajezdni lecz z jakiejś pętli, to zdarza się sytuacja, kiedy pojazd wykonuję swój kurs i kończy go dużo przed czasem, a następny kurs miał wykonać pojazd, który dopiero co wyjechał z zajezdni i nie może tego zrobić, bo ten poprzedni blokuje przystanek, przez co potem jadą obydwa za sobą..

Czas mam najczęściej ustawiony na około 20-25%, więc 40min-1h to sporo!
kabexxx
Użytkownik
Dołączył: 25 lipca 2012
Wiek: 20
Skąd: Wrocław
Ulubiony pojazd: Skoda 19T, MB Citaro 2
Stary post 11 stycznia 2014 00:14
Czas musi uwzględnić np. korki itd. To mało przyspieszenia, jeśli trasa pokonywana jest gładko. Przy korkach mam opóźnienia rzędu 40-50min przy 12% czasu.
Michu
Użytkownik
Dołączył: 13 lutego 2013
Wiek: 23
Skąd: Gdynia
Ulubiony pojazd: Jelcz-Mercedes o405N2
Stary post 11 stycznia 2014 00:20
W ogóle to absurd! Autobusy itd. nie mają prawa odjeżdżać z przystanku przed czasem! Kabexxx, Twoje argumenty nie przemawiają, czas przejazd powinien być adekwatny do rzeczywistości, pomijam już nawet fakt, że pojazdy i tak odjeżdżają 5 min. za szybko z pierwszego przystanku.
kabexxx
Użytkownik
Dołączył: 25 lipca 2012
Wiek: 20
Skąd: Wrocław
Ulubiony pojazd: Skoda 19T, MB Citaro 2
Stary post 11 stycznia 2014 00:23
Jakim cudem?
Jak chcesz pogodzić 15-20minutowe (przy 12% czasu) przyspieszenia pogodzić z prawie godzinnymi opóźnieniami?
Michu
Użytkownik
Dołączył: 13 lutego 2013
Wiek: 23
Skąd: Gdynia
Ulubiony pojazd: Jelcz-Mercedes o405N2
Stary post 11 stycznia 2014 00:54
Opóźnienia to inna bajka. Między innymi celem gry jest wyeliminowanie korków, przez które powstaje owe zjawisko. U mnie np. one nie występują, a jak już to po otwarciu kilku linii widocznie się zmniejszają nie powodując poważnych utrudnień. Pomyśl, czy w prawdziwym mieście też tak masz, że pojazd odjedzie Ci załóżmy te Twoje 15-20 minut szybciej z przystanku, żeby zabezpieczyć się przed ewentualnymi opóźnieniami? Zakładam, że nie byłbyś zadowolony.
kabexxx
Użytkownik
Dołączył: 25 lipca 2012
Wiek: 20
Skąd: Wrocław
Ulubiony pojazd: Skoda 19T, MB Citaro 2
Stary post 11 stycznia 2014 01:15
Z pierwszego?
Michu
Użytkownik
Dołączył: 13 lutego 2013
Wiek: 23
Skąd: Gdynia
Ulubiony pojazd: Jelcz-Mercedes o405N2
Stary post 11 stycznia 2014 01:19
Zarówno z pierwszego jak i ze wszystkich następnych.
kabexxx
Użytkownik
Dołączył: 25 lipca 2012
Wiek: 20
Skąd: Wrocław
Ulubiony pojazd: Skoda 19T, MB Citaro 2
Stary post 11 stycznia 2014 01:41
Przy takcie...
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 13 stycznia 2014 18:59
@pozko
cytat:
Chciałbym w to wierzyć, ale zaraz przypomniały mi się zapewnienia CO sprzed roku o ,,wsparciu modowym'' dla CiM2.

Ta sprawa również się wyjaśniła. Deweloperzy tworząc cim 2 chcieli umożliwić modding, lecz po wyborze silnika i rozpoczęciu projektu okazało się że modding nie jest łatwą sprawą do wprowadzenia. Wówczas było za późno na jakiekolwiek zmiany.
Jak to dziś na oficjalnym forum napisał co_martsu "Na pewno postaramy się uwzględnić modding w przyszłości, chodź niektóre ograniczenia silnika mogą..."
kabexxx
Użytkownik
Dołączył: 25 lipca 2012
Wiek: 20
Skąd: Wrocław
Ulubiony pojazd: Skoda 19T, MB Citaro 2
Stary post 14 stycznia 2014 09:21
Jeśli chce się wymyślać koło od nowa...
Strona Główna >> O grze Cities in Motion >> [CiM 2] Patch 1.5.0

Zaloguj się lub zarejestruj by dodać nowy post!

NEWSY
Premiera CSL już 10 marca
Premiera gry już niespełna za 2 tygodnie. Do wyboru są dwie edycje: standardowa lub delux.
Cities: Skylines zapowiedziane
W dniu wczorajszym na targach Gamescom 2014 Paradox Interactive ujawnił nową produkcję Cities: Skylines.
15 sierpnia
Cities In Motion 2: European Vehicle Pack DLC
Po długim czasie oczekiwania doczekaliśmy sie kolejnego DLC. Tym razem będzie to 5 pojazdów europejski w skłąd których wchodzą 2 autobusy, tramwaj i 2 składy metra.
Players Choice Vehicle Pack - premiera 17.06.2014
Players Choice Vehicle Pack to DLC do Cities In Motion 2, zawierające pięć nowych środków transportu, wybranych przez graczy drogą głosowania. Rozszerzenie zawiera: tramwaj Tatra 4m, pociąg metra Capi
12 czerwca
Premiera DLC Cities in Motion 2: European Cities. Przecena na CIM1 & CIM2 wraz z dodatkami
Dziś debiutuje nowe rozszerzenie do Cities in Motion 2 zatytułowane European Cities. Z tej okazji przeceniamy \\\"jedynkę\\\" i \\\"dwójkę\\\" oraz wybrane DLC ? wszystkie gry objęte ofertą są dostępn
ARTYKUŁY
e-SimCity.pl - polski fansite serii Sim City! EuroTruck-SIM.pl - polski fansite Euro Truck Simulator 2
SONDA
Czy kupiłeś/kupisz drugą część Cities in Motion?
Tak, kupiłem/kupię od razu w chwili premiery 45%
Tak, planuję niebawem kupić 16%
Kupię, gdy nieco stanieje 15%
Nie zamierzam, ukradłem piracką wersję 11%
W ogóle nie zamierzam grać w CiM2 12%
Łącznie głosów 220
Zaloguj się lub zarejestruj, by oddać głos
© 2011-2012 Cities-in-Motion.pl gfx by LESZ3u